"Гугъл" затяга правилата за политическа реклама
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:19 / 21.11.2019Коментари ()1131
©
"Гугъл" обяви затягане на правилата за политическа реклама – ход, който съвпада с натиска върху социалните мрежи на фона на предстоящите президентски избори в САЩ през 2020 г. 

Гигантът прекратява възможността на рекламодателите да насочват предизборни реклами, използвайки данни за политическа принадлежност. Позволено остава насочването на спонсорирани съобщения въз основа на пол, възраст и местоположение. Рекламодателите все още имат шанса да таргетират аудиторията и на база темите, които тя чете, съобщава "Еconomic".

Новият подход влиза в сила в Обединеното кралство до седмица, тъй като там има насрочени най-скоро избори. До края на година ще важи за целия Европейски съюз и от януари 2020 г. – за останалия свят. 

"Имайки предвид последните опасения и дебати относно политическата реклама и важността на споделеното доверие в демократичния процес, ние искаме да подобрим доверието на избирателите в политическите реклами, които могат да видят в нашите рекламни платформи“, написа в публикация в корпоративния блог на "Гугъл" Скот Спенсър, вицепрезидент по управление на продуктите за Google Ads.


Още новини от Международни новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/mejdunarodni/Gugul-zatyaga-pravilata-za-politicheska-reklama-915563
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.