Тодор Чонов за електронното таксуване в Пловдив: Реанимираме труп | ||||||
| ||||||
"Оказа се, че остава още една година, в която цялата система е в режим на гаранционно обслужване. В това време наши експерти не могат да правят каквито и да е подобрения, за да не нарушат гаранционния договор с "Индра“. Ще направим всички възможно, за да може системата да работи максимално през тази една година. Натъкваме се на огромни технически проблеми по цялостното функциониране, тъй като софтуерните решения, въплътени в този проект, са изключително остарели“, коментира Чонов. От изказването му стана ясно, че кметът Здравко Димитров е изпратил официално писмо до испанската фирма, в което настоява за комплексно и цялостно изпълнение на договора и смяна на техническия екип за България, тъй като специалистите не са изпълнили задълженията си в Пловдив. "Става въпрос за ремонт на валидаторите в автобусите, устройствата по спирките и продаването на билети в самите автобуси. Към момента отпечатването на електронен билет отнема около 2 минути. Ще вземем всички мерки, ако трябва ще търсим правата си по съдебен ред“, заяви зам.-кметът. На този етап цената на услугата остава без промяна. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1113 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |