EVN призова да използваме онлайн и дистанционните услуги на компанията | ||||||
| ||||||
На първо място компанията призовава да се ползват безкасовите начини за плащане на консумирана електро- и топлоенергия. Плащане през интернет страницата www.evn.bg през платформата ЕVN Онлайн плюс. Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци. Директен дебит Е-банкиране Epay.bg Transcard.bg Банкомат Всички кеш терминали в страната. Компанията предлага и безплатни известия по SMS/Имейл с информация за: ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец. предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването. SMS известията са безплатни за всички битови клиенти на EVN България без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на: https://www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx Контакти и информация по телефон и имейл: денонощен тел. 0700 1 0007 и по имейл info@elyug.bg - при липса на захранване и мрежови въпроси тел. 0700 1 7777 и по имейл info@evn.bg – за обща информация и услуги денонощен тел. 0700 1 0207 – за автоматична проверка на сметка денонощен тел. 0700 1 7898 – за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация) |
Още по темата: | общо новини по темата: 17091 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2849 ] следващата страница |