Въвеждат допълнителни мерки за обслужване на клиентите на бюрата по труда
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:14 / 16.03.2020Коментари ()7728
©
Във връзка с обявеното на 13.03.2020 г.извънредно положение от Народното събрание на Република България и препоръките за ограничаване на епидемичната обстановка в страната, набелязани от Националния оперативен щаб, Агенцията по заетостта въвежда временно следните допълнителни мерки при обслужването на различните групи клиенти на бюрата по труда:

1.            Ограничаване на срещите от типа "лице в лице" с търсещи работа лица, регистрирани в бюрата по труда чрез разсрочване и отлагане за м. април на планираните до края на м. март срещи с трудовия им посредник.

Агенцията по заетостта препоръчва на клиентите си предварително да осъществятконтактпо телефон или електронна поща със съответната дирекция "Бюро по труда“. Безработните лица могат да ползват и модул "Личностен профил на търсещото работа лице", за което е необходимо да получат данни за достъп от трудовия посредник.

При присъствени срещи в бюрата по труда ще се спазват инструкциите на Министерството на здравеопазването и Световната здравна организация за предпазване от зараза на участниците!

2. Клиентите на бюрата по труда, които са се завърнали от чужбина,следва да спазват 14-дневния карантинен период от тяхното пристигане и едва след това да посещават бюрата по труда.

3.При регистрация на търсещи работа лица на място в бюрото по труда/филиала:

3.1. Клиентският поток ще се организира пред входната врата на разстояние 1-1,5 метра и спазване на аналогична дистанция между чакащите;

3.2. Регистрацията на място в бюро по труда/филиала се ограничава до снемане на базовата информация за клиента и извеждане на регистрационна карта. Допълнителна информация може да се получава на следваща среща или да се предоставя чрез модула "Личностен профил за търсещо работа лице" за безработните, които имат електронен адрес.

4. Както вече информирахме, лицата, които желаят да се регистрират като търсещи работа и имат профил в Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ), могат да подават заявление-декларация за регистрация чрез него, като изпълнят следните стъпки:

- да свалят заявлението-декларация за регистрация от сайта на Агенция по заетостта ;

- да попълнят и подпишат заявлението-декларация за регистрация, собственоръчно или с електронен подпис;

- да го изпратят чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) до дирекция "Бюро по труда" съобразно адреса, по който желаят да се регистрират (постоянен или настоящ), заедно с копие на документ за самоличност.

Системата за сигурно електронно връчване(ССЕВ) може да бъде ползвана от лицата и за уведомяване на бюрото по труда за промяна в декларираните при регистрацията обстоятелства (промяна на персонални данни, прекратяване или възстановяване на регистрация и др.), спазвайки посочените по горе стъпки. Заявлението-декларация за промяна в обстоятелствата може да се изтегли от тук.


Още по темата: общо новини по темата: 17091
30.11.2024 »
28.11.2024 »
28.11.2024 »
25.11.2024 »
25.11.2024 »
23.11.2024 »
предишна страница [ 1/2849 ] следващата страница

Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Vuvezhdat-dopulnitelni-merki-za-obsluzhvane-na-klientite-na-byurata-po-truda-944686
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.