Предложение: Пловдив да използва добрата жп инфраструктура, за да реши част от транспортните си проблеми! | ||||||
| ||||||
Здравейте, радвам се, че проявихте интерес! Моето предложение е следното и то е свързано с добрата жп инфраструктура, с която разполага Пловдив. Същевременно смятам, че не изисква големи парични инвестиции! Предложението ми съдържа два варианта: 1) Съвместна работа между БДЖ, община Пловдив и съседните заинтересовани общини. 2) БДЖ като самостоятелна единица. Самото предложение е да се обособят първоначално две линии на следните влакове: Линия 1: Асеновград - Централна гара - Стамболийски За тази линия има няколко опции в зависимост от това дали да се извършва само в пиковите часове, а през останалото време да се прави връзка на Централна гара, или да бъде целодневна. И при двата варианта трябва да се обособят няколко нови спирки по трасето. Примерен вариант за нови спирки: - Асеновградско шосе (беше използвана при стария проект за градска железница) - Сточна гара - Модър/Царевец - МГ "Смирненски" Линия 2 "Тракия" - Централна гара - Карлово/Панагюрище За тази линия идеята е съществуващите влакове по направление Карлово/Панагюрище да тръгват от гара "Тракия". Примерен вариант за нови спирки: (плюс Асеновградско шосе и Сточна гара) - Младежки хълм/мол "Пловдив" (използвана при стария проект за градска железница) - Бюро по труда/стадион "Пловдив" (използвана при стария проект за градска железница) - Стадион "Марица" - "Гаганица"/Севрна Индустриална зона (влаковете за Карлово) - Индустриална зона "Марица"/Царацово (влаковете за Панагюрище) Линия 1 и 2 да правят връзка на Централна гара. Смятам, че всичко това може да се постигне с минимални средства и усилия и също така вярвам, че ще бъде от полза за много хора от Пловдив и региона. Надявам се предложението ми да ви е допаднало! Хубава ден ви пожелавам! |
Още по темата: | общо новини по темата: 42 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/7 ] следващата страница |