Пловдивчанин възмутен от "Технополис" заради повреден телефон | ||||||
| ||||||
"Бях си купил един хубав телефон преди около 2 години от хипермаркет "Технополис" за 800 лева. Прибирам се радостен на работа и след 2-3 часа той умря, нямаше нито говор, нито картина. Върнах се в "Технополис" и им казах, че той не работи, подмениха ми го с голямо мотане. Не минаха и 6 месеца, откакто ми дадоха заменения телефон и го изтървах и отстрани се напука самия корпус и започна да прави дефект с тъчскрийна. Отидох и им казах какво се случи, след това го ремонтираха и работеше. 9 месеца по-късно пак се появиха проблеми с тъчскрийна, пак им го занесох и пак го ремонтираха. На третия път, когато изчезна и говора и картината, те заявиха, че ще го пратят в техния сервиз. От там ми съобщиха, че трябва да заплатя 250 лева, но това няма как да се случи. Казаха, че проблемът е мой, защото ми е развалена платката, екрана и и още няколко неща. Тогава исках да входирам при тях жалба, но те нямали тетрадка, от която да ми дадат входящ номер, при което щях да падна. Имали тяхна фирмена система. Дойде управителят, той ми написа собственоръчно номера на рекламацията и ми го хвърли като на куче. Отидох в Комисията за защита на потребителите и току-що научавам, че ми била отхвърлена жалбата, защото не уточнявам къде ми бил ударен телефона и аз съм си бил счупил дисплея. Сега аз трябвало да докажа, че преди 6 месеца не е бил счупен. Поисках си парите, защото не желая вече да ми се подменя телефонът, но те казаха, че нямало да стане. Телефонът е купуван през септември 2018 година и е с 24 месечна гаранция. В "Технополис" предлагат стока, с която не могат да обслужат интересите на потребителите". |