EVN Bulgaria включва КЕЦ Асеновград към новата си телефонна централа | ||||||
| ||||||
От началото на октомври 2008 г. EVN Bulgaria работи с нова телефонна централа, която предоставя на клиентите на дружеството достъп до всеки сътрудник чрез автоматично входящо избиране на неговия кратък телефонен номер. Сега ЕВН България Електроразпределение стартира процес по интегриране на своите Клиентски Енергоцентрове (КЕЦ) към новата централа. Така клиентите ще имат по-лесен достъп до всички 39 КЕЦ на територията на дружеството в Югоизточна България. Включването на КЕЦ към новата телефонна централа ще протича на етапи в периода от декември 2008 г. до края на 2009 г. Всеки КЕЦ ще получи един вътрешен номер, който клиентите ще могат да набират, след като се свържат с универсалния телефонен номер 0700 14 500. Този универсален телефонен номер клиентите могат да използват и за свързване със сътрудник на дружеството. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!