Lidl откри магазин в Раковски
Днес отвори врати Lidl магазин в град Раковски. Това е 104-ият обект на веригата в България и 8-мият в района нa община Пловдив. Откриването се проведе при стриктно спазване на всички мерки за безопасност и защита на здравето на клиентите и служителите.
Най-новият Lidl магазин се намира в м. "Казаните“, в непосредствена близост до главен път II – 56 (Пловдив – Брезово) и е първият обект на "Лидл България", разположен в общински център от мащаба на град Раковски. Отличава се с модерен вътрешен дизайн, просторни и широки коридори, прегледна и удобна подредба на стоките, както и с висока енергийна ефективност. Магазинът разполага с паркинг със 76 паркоместа, модерна и уютна търговска зала с обща площ от 1107 кв. м., а с откриването му веригата разкрива 17 нови работни места за хора от региона.
"Тази година е специална за нас, тъй като отбелязваме своята 10-та годишнина. През ноември 2010 г. Lidl постави прецедент на българския пазар и едновременно отвори 14 магазина в 11 града. Днес сме щастливи, че прерязваме лентата на 104-ия магазин на Lidl в страната. Надяваме жителите на град Раковски и региона да оценят богатия ни асортимент от хранителни стоки и всичко необходимо за домакинството. Ние сме се погрижили пазаруването да бъде приятно изживяване за тях“, сподели при откриването Доротея Митева, директор "Продажби и логистика“.
Клиентите на новия магазин ще могат да се възползват от предимствата на първото мобилно приложение за лоялност на Lidl, което предлага атрактивни отстъпки под формата на различни купони, седмични оферти и други. С този нов обект се дава достъп на все повече потребители до богат асортимент от собствени марки на веригата и продукти от български производители на оптимално съотношение качество-цена. По този начин клиентите не само пестят време, докато пазаруват всичко необходимо за домакинството, но превръщат самото пазаруване в приятно за тях изживяване.
Специални талони за еднократна отстъпка, валидни само за Lidl в град Раковски, ще радват потребителите в първите две седмици след отварянето му. Всеки клиент, който пазарува за минимум 25 лв., ще получи талон за отстъпка от 50% за избрани артикули от марките Perlenbacher, Snack Day и Pikok. Повече информация за акцията може да бъде намерена на www.lidl.bg/novmagazin.
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 104 магазина в 49 града и над 3 000 служители.