Доскоро хотелът имаше лоша слава. Кичозната му визия, която по никакъв начин не се вписваше в околоната среда, сякаш подготвяше посетителите какво ги очаква вътре. Хотелът имаше изключително ниска оценка в световните сайтове за рейтинг на хотелите, където изобилстваше с негативни коментари. Обслужване, хигиена, условия - всичко бе критикувано.
Връх на мизерията бе моментът когато от басейна започнаха да излизат жаби, а персоналът отказа да върне парите на втрещените посетители.
Както вече информирахме по-горе, собствениците на веригата супермаркети "Триумф" придобиха хотела. Първата стъпка бе опит да се скрие кичозната визия на сградата, боядисвайки я в зелено, сякаш целта беше да се слее на фона на Родопите и да се смекчи първоначалното впечатление на гостите. Името също бе сменено на Парк & Spa хотел "Марково".
Можем ли да очакваме добро стопанисване от новите собственици - едва ли! Поне за това говори начинът на работа на веригата им супермаркети. И там изобилстват оплаквания от смрад на мърша, мърлявщина, стоки с изтекъл срок на годност (тук и тук), шокиращи цени, объркани брошури и прочие. Най-фрапиращ бе примера, когато от "Триумф" бутнаха ограда на училище, за да построят новия си обект. И всичко това са само сигналите, достигнали до Plovdiv24.bg.
Ако съдим по нивото на супермаркети "Триумф", трудно ни е да повярваме, че хотелът на входа на Марково се е отървал от мизерията и лошото стопанисване.
Ако в супермаркетите се продава хранителна стока с изтекъл срок на годност, то с каква стока ще готвят на посетителите на хотела?