© Plovdiv24.bg | Една сделка през последните месеци раздвижи за кратко хотелиерския бизнес. Хотелът на входа на Марково, който доскоро носеше звучното име "Екзотик", има нови собственици. Хората, стоящи зад хранителната верига "Триумф", го купиха и му направиха освежителен ремонт.Доскоро хотелът имаше лоша слава. Кичозната му визия, която по никакъв начин не се вписваше в околоната среда, сякаш подготвяше посетителите какво ги очаква вътре. Хотелът имаше изключително ниска оценка в световните сайтове за рейтинг на хотелите, където изобилстваше с негативни коментари. Обслужване, хигиена, условия - всичко бе критикувано.
Връх на мизерията бе моментът когато от басейна започнаха да излизат жаби, а персоналът отказа да върне парите на втрещените посетители.
Както вече информирахме по-горе, собствениците на веригата супермаркети "Триумф" придобиха хотела. Първата стъпка бе опит да се скрие кичозната визия на сградата, боядисвайки я в зелено, сякаш целта беше да се слее на фона на Родопите и да се смекчи първоначалното впечатление на гостите. Името също бе сменено на Парк & Spa хотел "Марково".
Можем ли да очакваме добро стопанисване от новите собственици - едва ли! Поне за това говори начинът на работа на веригата им супермаркети. И там изобилстват оплаквания от смрад на мърша, мърлявщина, стоки с изтекъл срок на годност (тук и тук), шокиращи цени, объркани брошури и прочие. Най-фрапиращ бе примера, когато от "Триумф" бутнаха ограда на училище, за да построят новия си обект. И всичко това са само сигналите, достигнали до Plovdiv24.bg.
Ако съдим по нивото на супермаркети "Триумф", трудно ни е да повярваме, че хотелът на входа на Марково се е отървал от мизерията и лошото стопанисване.
Ако в супермаркетите се продава хранителна стока с изтекъл срок на годност, то с каква стока ще готвят на посетителите на хотела? |