"Наводнението много ще забави работата ни, а и без това закъсняваме с изпълнението на проекта", сподели техническият ръководител на обекта инж. Румен Йовчев. В момента се работи по един от последните три свода на съоръжението. "Добре, че скелето, което изградихме /а то не е никак евтино/, го заляхме с бетон, иначе водата щеше да го отнесе", каза Йовчев.
Строителството на новия жп мост над Марица наложи изместването на коритото на реката. Цялата линия от Пловдив до границата с Турция се предвиждаше да бъде готова преди да бъде открит тунелът под Босфора в края на 2014-а. Дотогава задължително трябва да сме приключили със строителството на цялата отсечка, за да няма прекъсване на движението на международните влакове, и най-вече на товарния транзитен трафик, който носи много приходи за страната, каза преди 20-ина дни генералният директор на НК "Железопътна инфраструктура" инж. Милчо Ламбрев.
Източник: в. "Старият мост"
Още по темата (122): | |