Прекъсване на водоподаването ще има само когато ще се правят сградните включвания към водопровода. Става въпрос само за един ден, не предвиждаме прекъсването на водоподаването за населението да е повече от 6 до 8 часа. Това е водопровод Фи 300, няма как да стане за 1 час. Ще се направи байпас покрай рампата, по която минаваме към надлеза. Проектирането завърши, в момента тече изпълнение на водопровода, ще направим напречните ригили и съответно ще започнем да редим гредите. По този начин инж. Иван Бакалски обясни забавянето на проекта по изграждащия се надлез над жп прелез при селата Рогош, Скутaре и Трилистник, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
Днес на място на строителните дейности беше областният управител инж. Илия Зюмбилев заедно с кмета на община "Марица" Димитър Иванов, който оправи редица питания:
"За колко време ще има дискомфоирт към населението, защото хората ще започнат да звънят. Искат да знаят кога няма да имат вода, а ние искаме да уведомим населението кога точно няма да има вода."
Кметът предложи подмяна на водопровода да става в делнични дни и работно време, защото работещите и учениците преди и след работно време ползват основно водата.
"Така ще има по-малко неудобство и дискомфорт на хората. Искаме линеен график, за да уведомим населението, защото най-вероятно ще се спира водата за Рогош и Трилистник," коментира Иванов.
Инж. Иван Бакалски обясни, че ВиК има ангажимент предварително да уведоми населението.
Първоначално се прави байпас и хората ще остават без вода само в момента на включването.
"Ще ви представим график следващата седмица за изпълнение на водопровода, изкопните работа са започнали, полагането на тръбите също. Една малка част от хората ще имат проблем с достъпа до имотите, крайните къщи и трасето. Възможно е не повече от две седмици да нямат достъп с автомобили, но пешеходен достъп ще има, обеща инж. Бакалски.
Той даде за пример Пловдив, където при пробива на централна ЖП гара са направени временни водопроводи, за да не останат хората без вода.
Строителят на въпросния надлез над ЖП линиите за Рогош и Скутаре обясни, че пътят ще се поддържа годен за пътуване, за да се направи правилно основата, полагането на настилката да е с необходимото качество и асфалтиране. Срокът е краят на лятото.