Реализират проект за по-добро електронно обслужване на асеновградчани

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
16:06 / 17.02.2011
753
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОП "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Като първа дейност от реализирането на проекта бе извършена оценка на състоянието на административното обслужване с цел ре-инженеринг на административните процеси. Това включва оценка на текущото състояние на административното обслужване в община Асеновград и бе изготвена от "Национален консултант по обществени поръчки" ООД и екип от негови тематични експерти - изпълнител на обществената поръчка.

Целта на изследването бе да се повиши прозрачността, ефективността и ефикасността на местната администрация в Асеновград чрез адекватни препоръки и ре-инженеринг на подобрение на вътрешните процеси в общинската администрация. На второ място от задачите е подобряване на взаимоотношенията между потребителите и общинските служители чрез повишаване на квалификацията на последните. С приоритет ще се работи с тези служители, които са ангажирани с административното обслужване.
Изследването съдържа оценка на нормативната база, която регулира предоставянето на административни услуги. Това представлява и преглед на националната и вътрешна нормативна база, записаните правила, процедури и технологични карти за услугите.

Експертите на подизпълнителите извършиха и оценка на процеса на административното обслужване в община Асеновград, което включва описание на общинската административна информационна система, координация между отделите, техническа обезпеченост на общинската информационна система, специализирани програми и програмни продукти, информационна обезпеченост.
Оценката на ефективността представя най-често предлагани и използвани услуги, методология и индикатори за оценка ефективността на административното обслужване, контрол и отчетност. В рамките на изследването бяха направени и препоръки за подобряване качеството на обслужването и разширяване обхвата на електронните и он-лайн услуги.
По проекта бе извършена доставка на хардуерно оборудване и софтуер, в това число и на специализиран хардуер за нуждите на хората в неравностойно положение. Доставени бяха сървър, компютърни конфигурации, лазерни принтери, 2 киоска с тъч-скрийн, цветен скенер, софтуер. Чрез част от осигуреното оборудване ще се усъвършенстват механизмите за получаване на обратна връзка, чрез която ще се следи за качеството на предоставяните услуги и ще се измерва удовлетвореността на гражданите и бизнеса от тях. Крайната цел е да се достигне необходимото качество и бързина на предоставяните услуги.

Виж коментарите (0)
Още новини от Регионални новини:
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
23-годишен открадна кола и катастрофира с нея
Търсят свидетел на ПТП
Инцидент е възникнал на 11 км от Пловдив
Абсолютно всички села около Пловдив вече са с удължена коледна ва...
Отлични новини за близки до Пловдив села


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).