ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Общество
Криминални
Институции
Бизнес
Реализират проект за по-добро електронно обслужване на асеновградчани | ||||||
| ||||||
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОП "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Като първа дейност от реализирането на проекта бе извършена оценка на състоянието на административното обслужване с цел ре-инженеринг на административните процеси. Това включва оценка на текущото състояние на административното обслужване в община Асеновград и бе изготвена от "Национален консултант по обществени поръчки" ООД и екип от негови тематични експерти - изпълнител на обществената поръчка. Целта на изследването бе да се повиши прозрачността, ефективността и ефикасността на местната администрация в Асеновград чрез адекватни препоръки и ре-инженеринг на подобрение на вътрешните процеси в общинската администрация. На второ място от задачите е подобряване на взаимоотношенията между потребителите и общинските служители чрез повишаване на квалификацията на последните. С приоритет ще се работи с тези служители, които са ангажирани с административното обслужване. Изследването съдържа оценка на нормативната база, която регулира предоставянето на административни услуги. Това представлява и преглед на националната и вътрешна нормативна база, записаните правила, процедури и технологични карти за услугите. Експертите на подизпълнителите извършиха и оценка на процеса на административното обслужване в община Асеновград, което включва описание на общинската административна информационна система, координация между отделите, техническа обезпеченост на общинската информационна система, специализирани програми и програмни продукти, информационна обезпеченост. Оценката на ефективността представя най-често предлагани и използвани услуги, методология и индикатори за оценка ефективността на административното обслужване, контрол и отчетност. В рамките на изследването бяха направени и препоръки за подобряване качеството на обслужването и разширяване обхвата на електронните и он-лайн услуги. По проекта бе извършена доставка на хардуерно оборудване и софтуер, в това число и на специализиран хардуер за нуждите на хората в неравностойно положение. Доставени бяха сървър, компютърни конфигурации, лазерни принтери, 2 киоска с тъч-скрийн, цветен скенер, софтуер. Чрез част от осигуреното оборудване ще се усъвършенстват механизмите за получаване на обратна връзка, чрез която ще се следи за качеството на предоставяните услуги и ще се измерва удовлетвореността на гражданите и бизнеса от тях. Крайната цел е да се достигне необходимото качество и бързина на предоставяните услуги. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Регионални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5800) | 58% | |
Не (3209) | 32% | |
Не мога да преценя (947) | 10% |