ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Общество
Криминални
Институции
Бизнес
С над 100 000 лв. оптимизират структурата на общинска администрация Карлово
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:53 / 08.08.2013Коментари (2)2927
©
В заседателната зала на Община Карлово се проведе стартова пресконференция, на която бе представен проект "Оптимизиране структурата на общинска администрация Карлово", осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013 г., съфинансиран от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд. На пресконференцията присъства Радослав Колев - ръководител на научния екип, които ще реализира проекта, Стефан Стефанов - секретар на Общината и ръководител на проекта, Люба Малешкова - н-к отдел "АИО и човешки ресурси" - координатор, Атанас Кузманов - н-к отдел "Счетоводство" и счетоводител на проекта.

"Целта на проекта е подобряване организацията на работа на общинска администрация за ефективно изпълнение на функциите й. Това ще бъде постигнато чрез оптимизиране на нейните функции и подобряване организацията и работните процеси. Проектът е насочен към служителите от Общинска администрация Карлово, с цел повишаване на качеството на предоставяните услуги, които предлага Общината", това заяви Люба Малешкова.

За подобряване на комуникацията, както между отделните звена в администрацията, така и с гражданите ще бъде направен функционален анализ, на базата на който ще бъдат изготвени вътрешни правила, инструкции, наръчници и образци на вътрешно-административни документи. Ще бъдат провеждани съпътстващи обучения за прилагане на разработените нови правила; дейности по информация и публичност.

Продължителността на проекта е 16 месеца, а размера на безвъзмездната финансова помощ от ОПАК 105 880 лв.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 08.08.2013 г.
+2
 
 
Единствения начин за оптимизиране на администрацията е тя да бъде съкратена с 2/3 и останалите да започват да работят по 8 часа на ден, а не да се размотават и да си измислят какви ли не бюрокращини и справчици, само за да си оправдаят щата.
Aнонимен
на 08.08.2013 г.
+2
 
 
Не разбрах за какво точно ще се похарчат 100 хиляди лева. Някак си неясно е.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Регионални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Възстановяват Малката базилика
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Малолетни нападнаха служител в България мол
Катастрофи в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: