ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Общество
Криминални
Институции
Бизнес
Теснолинейката с нова визия | ||||||
| ||||||
Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт. Проектите за отдаване на площи с рекламна цел са включени отдавна в маркетинговата стратегия на дружеството, а резултатът от положените усилия за преодоляване на купища административни пречки е реализирането на първия проект от такъв мащаб. Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за дружеството, които да бъдат инвестирани в процесите за подобряване на железопътната услуга. От производителите на пивото обещават много изненади за пътуващите и организирането на специални игри и промоции за клиентите на БДЖ. Освен брандирането на влака, представителите на известната българска бира ще облагородят районите около жп гари и спирки по маршрута на теснолинейката, като ще изградят кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели. |
Още по темата: | общо новини по темата: 405 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/68 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Регионални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета