Какви са рисковете по време на Черния петък? | ||||||
| ||||||
"Единствено се моля куриерските фирми да удържат фронта, защото миналата година имаха затруднения“, допълни той. Според него много търговци използват и нелоялна практика да заявяват по-кратък срок за доставка от реалния възможен. По думите на Николов е важно всеки потребител да търси правата си и да подава жалба срещу некоректните търговци. От "Активни потребители“ препоръчват да следим внимателно какви са редовните цени на продуктите, които искаме да купим, поне 1-2 месеца преди Черния петък. Така ще сме сигурни, че няма изкуствено завишаване на цената преди да се добави промоцията. "В мрежата има хора и с нечисти намерения. Една от най-масовите форми на измами е създаване на чисто нов електронен магазин. Набира поръчки за месец или два, събира плащания и след това затваря и изчезва. Вероятността за връщане на парите е доста малка“, разказа той. По думите на Николов при измамите почти винаги има нещо, което звучи много атрактивно. "Трябва да преборим тази наша наивност. Решението е в нас самите. Трябва да се държим пазарно адекватно и да си гоним правата“, допълни той. Важно е потребителите да четат внимателно условията за доставка, връщане на стоката, възстановяване на парите, рекламации и последващ сервиз. |