Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
От БДЖ се извиниха и дадоха обещание
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:15 / 27.04.2022Коментари ()11562
©
В празничните дни по повод Великден е имало значително увеличение на пътниците на БДЖ. Въпреки осигурените над 10 400 допълнителни места през периода от 20-ти до 27-ми април интересът към пътуване с влак е принудило "БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД да реагира на момента с осигуряването на още допълнителни вагони за определени влакове. Общо над 80 000 са продадените билети за пътуване с влак през периода от 21-ви до 25-и април, като едва 15 % от тях са закупени предварително, което затруднява планирането на железопътния превозвач за осигуряване на допълнителни места, съобщиха от БДЖ.

Общо 8 влака са пътували с допълнително увеличаване на композициите си, въпреки предварително планираните допълнителни места за тях. Най-голямата необходимост от още вагони са имали влаковете по направление от Варна за София на 25-и април. Сутрешният бърз влак № 2602 от Варна за София, който заминава в 07:30 ч. с един допълнителен вагон, поради многото желаещи да пътуват се налага оперативно да бъде увеличен състава с още два вагона от Варна, а в последствие след проследяване на населеността във влака по време на пътуване, е било реагирано своевременно и бяха добавени по още един вагон в гара Горна Оряховица и в гара Мездра.

Поради значителното увеличение на пътуващите, неравномерното им разпределение във влаковете, които се движат в съответните направления и въпреки допълнително осигурените места и оперативно добавените още вагони, бяха създадени организационни проблеми и се допуснаха композиции с правостоящи пътници.

По отношение на запазените места във влаковете е необходимо да се има предвид, че билетоиздаващата система е централизирана и при закупуването на място, то се блокира и не е възможно да бъде продадено отново. При създаването на организация с осигуряване на допълнителни вагони, обаче, е възможно номерата на местата във вагоните да не съответстват на издадените запазени места по схемата от билетоиздаващата система. В такива случаи, когато клиентът не успява да намери своето място, е необходимо да се обърне за съдействие към превозния персонал във влака.

БДЖ се извинява на своите клиенти за създаденото им неудобство и ще положи необходимите усилия да не допуска подобни ситуации в бъдеще. Железопътният превозвач напомня, че за гарантиране на комфортно пътуване е необходимо пътниците да закупят предварително билети за своето пътуване като си доплатят и запазено място. Цената на запазеното място е 0.50 лв.


Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Ot-BDZh-se-izviniha-i-dadoha-obeshtanie-1257001
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.