Първокласници от Пловдив отвориха класната си стая за света | ||||||
| ||||||
"Заедно с тези колеги участвахме в различни образователни събития и проекти. Видях, че са активни и споделят добри идеи и реших, че ще ни бъде полезно и забавно да обменяме опит. Учениците от Канада и Файетвил са също първокласници. Разказахме на всички за България, за Левски, за нашето училище. Подбрахме снимки от най – красивите и емблематични кътчета на България - Паметникът на Шипка, Рилските езера, Бачковският манастир, Старият град в Пловдив и др. Споделих за някои наши занимания и казах на техните учителки, че ще ни бъде интересно да научим как те се забавляват в училище. Казах им, че нашите ученици обичат да играят, пеят, танцуват. В едно от последните Занимания по интереси те засадиха семенца от цветя. Обещаха да отгледат цветя и да ги подарят на своите приятели. Никол /от Файетвил/ ни поздрави за дейности и разказва, че миналата седмица са си направили лагер за четене ? Учениците донесли спални чували, фенери, направили са импровизиран палатков лагер и са "запалили" ла герен огън. Така, в тази приятна обстановка, са говорили за книгите. Ето една добра допирна точка – нашите Деца – слънца много обичат да четат. Имаме си читателски клуб, който е част от мрежата на читателските клубове в "Бисерче вълшебно“. Сега учениците се запознават с най – новите книги, подходящи за тяхната възраст и след това ще гласуват за любимата си книга“ – споделя Русалова. Днес Децата – слънца са направили разходка до Канада. Пловдивските възпитаници са видели как изглежда училището и града, в който живеят приятелите им от Отава. "Канадските приятели споделиха, че са впечатлени от красотата на България, харесаха училището и класната стая. Решихме да ги поздравим с песен или танц. Един глас беше повече в полза за поздрава с песен. Ръченицата ще я оставим за учениците от Северна Каролина“, с усмивка споделя учителката. Децата – слънца са изпратили "сърца“ в знак на приятелство на международните си съученици. Очакват същия приятен жест – всяко "сърце“ е надписано за конкретен ученик. |