Сигнал: Сменете превозвача по тази линия! | ||||||
| ||||||
"От много време ползвам линия 10, за да отида на училище и да се прибера вкъщи, като тя ми върши много добра работа, защото е с най-къс маршрут. Напоследък линията много я разредиха и някой път се случва да я чакам 40 минути. Дали, че рейс, който е възложен по разписание, не функционира или се получава т.нар. "индианска нишка" от 2-3 минути, която съм виждал. Проблемите по линията не са само от днес. Миналата година през юли от 20:30 до 21:20 часа нямаше изобщо линия 10. Искам да попитам собственика на "Хеброс бус" - като не може да обслужва линията, защо не я предостави на друг превозвач, а продължава да я унищожава като предишния "Автотранс Чолаков"? Въпрос имам и към Общината - защо по линия 10 не оставиха 10-те коли и времетраенето на една обиколка не са го оставили на 84 минути, както беше преди? Между другото и разписанието е объркано. Какво означава това? Първият курс започва от "Смирненски" и последният курс свършва към "Тракия" (това е за една кола). Преди за всяка кола курсовете започваха и свършваха на определна крайна спирка, както е направено по някои линии, като линия 9 например. Тъй като от Общината нямам отговор, аз се пренасочих към други линии от градския транспорт. С две думи, линия 10 е по-зле от един междуградски рейс, като може да се каже, че "Хеброс бус" има вина, но и Общината също има вина. Според мен, докато не се смени превозвачът и Общината не оправи разписанието, хората ще продължават да пращат сигнали срещу въпросната линия". Обясненията на Общината отпреди време четете тук. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1114 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |