Очертава се тотална блокада заради стартиращия пробив при Водната палата | ||||||
| ||||||
Най-важното от тях пряко касае гражданите и това е създаването на временна организация на движението заради възловата локация на обекта. Няма яснота дали ще се затвори напълно мостът на панаира, или ще е възможно поетапното преминаване през едната лента, докато се работи в другата. Откъде и как ще минават автобуси и автомобили в момента е въпрос с повишена трудност. Временната организация се прави от фирмата-изпълнител на обекта, след което се съгласува с "Пътна полиция" и другите компетентни институции. Едва след утвърждаването от всички инстанции одобрената схема се подава в ОП "Организация и контрол на транспорта", които от своя страна ще информират гражданите, съобщиха от предприятието. Изработването на техническия проект за пробива при Водната палата е на финалната права. Строителната фирма "ИСА 2000", която спечели поръчката на инженеринг, се очаква да го представи в общината до края на месец юни. Зам.-кметът по строителство Пламен Райчев е определил след това един месец за съгласувателните процедури на проекта след което ще започне истинското разкопаване. Строителството ще стартира от западната страна на бул. "Марица юг", зад Хуманитарната гимназия, и постепенно ще настъпва на изток. Новата подземна пътна връзка ще засегне частично обновената зона по южния бряг на река Марица, изградена по друг проект на община Пловдив с евросредства по ОП "Региони в растеж". Управляващият орган на ОПРР ще определи санкцията за неизпълнение на клаузата за устойчивост от 5 години. Кръстовището на две нива до Водната палата трябва да е готово до 31 декември 2023 г. Инвестицията е на стойност 9 млн. лв., част от 40-милионния заем от Фонда за устойчиви градове. Припомняме, че професионалните гилдии в Пловдив изказаха огромни резерви към проекта за автомобилен пробив при Водната палата заради неустойчивата почва. |
Още по темата: | общо новини по темата: 266 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница |