Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Някой дръпна много пари от картата на клиент, от банката мълчат
Автор: Екип Plovdiv24.bg 07:36 / 11.08.2022Коментари ()106180
©
Читател на Plovdiv24.bg се свърза с нашата медия, за да съобщи за проблем. Ето какво ни разказа пловдивчанинът:

Здравейте. Имам следния казус:

Притежавам кредитна карта в "Пощенска банка". В събота от сметката ми изчезна значителна сума пари, около 850 лева. Два дни подред комуникирам по телефона с техни служители, които ме уверяват, че проблемът ми ще бъде разрешен в рамките на деня.

Въпросните служители, виждайки движението по сметката ми, са съгласни с мен, че наличността ми определено не трябва да е тази, която е към момента. Във вторник вечерта, след поредното ми телефонно обаждане, тяхна служителка ми отговори, че не съм единственият им клиент с подобен проблем и че се борят с проблема.

Аз не съм получил от банката обратна връзка досега, на сайта им няма никакъв бюлетин или каквато и да е информация по въпроса. Считам, че една сериозна банка като "Пощенска банка" би трябвало при такива проблеми да излезе с някаква информация по въпроса.

Надявам се вие, като медия да успеете да дадете гласност на проблема. Благодаря, поздрави на целия ви екип.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Nyakoi-drupna-mnogo-pari-ot-kartata-na-klient-ot-bankata-mulchat-1323424
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.