Пазаруване на промоция: Съвети, които ще ни спестят пари | ||||||
| ||||||
От асоциацията "Ние, потребителите“ селектирахе няколко хитрости на специалистите по продажби, за да предложим потребителски хватки за неутрализирането им: Часовник за офертата Цел: Да Ви накарат да вземете бързо решение за покупка. Съвет: Прегледайте още сега внимателно характеристиките и условията за продажба на желани от Вас стоки и ги натоварете в е-количката преди кампанията за намаление. Поръчайте ги веднага щом тя стартира. Така хем няма да свършат, хем няма да Ви се наложи бързо да решавате и да ги объркате със сходни на тях. Само онлайн Цел: Продажба на продукти, които не вървят във физически магазини. Съвет: Внимавайте особено със стоките, които се предлагат за продажба единствено през Интернет или с преференциални условия само там. Вероятно има някаква причина за това – изтичащ срок, намален грамаж, подбранд, дори имитация... Изчерпани наличности! Цел: Изберете си друго! Съвет: Когато търсената от Вас стока е изкупена, не бързайте да вземете нещо алтернативно – голяма е вероятността да е лош компромис. Подарък Цел: Да си купите нещо, не толкова атрактивно. Съвет: Помислете струва ли си покупката само заради подаръка и проверете дали продаваната стока я няма с тези или дори по-добри характеристики и условия за продажба при друг търговец, без комплимента. Отстъпка за следваща покупка Цел: Да Ви дадат повод да пазарувате отново и да Ви превърнат в постоянен клиент. Съвет: Ако е познат за Вас и коректен търговец, това може да е добра оферта. В случай че е нов е неоправдан риск. Знаете ли отсега дали ще пожелаете да пазарувате отново от този търговец?! Ваучер за покупка/услуга при друг търговец Цел: Да Ви насочи към друг свой бранд или партньор Съвет: Проверете носи ли Ви реални преференции ваучерът, както и какви стоки и услуги и при какви условия предлага търговецът, пред който трябва да го представите. Интересуват ли Ви тези продукти? Безплатна доставка Цел: Казва - Купете, защото ще Ви го доставим без такси! Съвет: Проверете дали поръчката, която ще направите, няма да достигне стойност, която Ви дава същата възможност. Гаранция/замяна/връщане Цел: Да създаде усещането, че получавате нещо повече Съвет: Проверете дали не разполагате с тези права и извън кампанията за намаление или по закон! |