Емблематична играчка от 90-те се завръща на пазара | ||||||
| ||||||
Новината идва на фона на спад в търсенето, пред който е изправена индустрията на играчките. "През последните няколко години направихме много изследвания, за да разберем какво биха искали децата да видят в новото Фърби“, каза Кристин Маккей, вицепрезидент и генерален мениджър в Hasbro. Новата играчка е програмирана да има повече от 600 отговора. То може да реагира на команди, да имитира звуци, да танцува и да бъде "хранено“. Фърби, който първоначално беше пуснат на пазара през 1998 г., бързо стана популярен по целия свят. През първите три години след появата му са продадени над 40 млн. броя по данни на компанията производител Hasbro. Първото Фърби имаше инфрачервени очи, които му позволяваха да комуникира с други играчки от същия вид. В новия му вариант неговите инфрачервени очи са заменени с два малки LCD екрана. Hasbro също така са разработи приложение за смартфони и таблети, което може да превежда бърборенето на Фърби на английски. Повторното пускане на играчката на пазара идва в момент, в който производителят се опитва да увеличи слабите продажби, съобщава BBC, цитирана от bTV. За първите три месеца на годината производителят на емблематичните настолни игри Monopoly отчете 14% спад в нетните приходи, като продажбите на NERF бластерите, Play-Doh и играчките Peppa Pig спадат. |