© Plovdiv24.bg | | Няма промяна в адресите на касите в Пловдив, където абонатите на Цифрова кабелна компания могат да платят текущите си сметки, съобщиха от ръководството на дружеството за Plovdiv24.com. Те се намират на досегашните си адреси и там клиентите могат също да преподпишат новите си договори за ползваните от тях услуги, както и да се запознаят с предлаганите от компанията бонуси. А те са атрактивни, уверяват от DCC.
През последната седмица се появиха съобщения за нови каси и телефон, на които абонатите могат да се обаждат за аварии, включване и информация.
Потребителите на услугите, предлагани от кабелния оператор са получили и некоректни SMS-и с невярно съдържание. Тази подвеждаща информация е разпространявана от бивши служители на дружеството, които се опитват да създадат дублираща фирма и да привлекат чрез некоректно поведение клиентите на ДСС, обясниха от компанията. Оттам призоваха хората да не се поддават на подобни уловки, тъй като алтернативното дружество не може да изпълни обещанията, давани на клиентите.
Сред прийомите, използвани от фирмата-менте, са и отваряне на нови офиси, където потребителите на услугата са насочвани да заплатят сметките си. От кабелния оператор обаче потвърдиха, че тези офиси са нелегитимни и ако сметките бъдат плащани там, операцията няма да бъде отразена, а е възможно дори клиентите да бъдат принудени да заплатят втори път услугата.
За да бъде избегнато това, ръководството на ДСС отново напомня, че единствените легитимни офиси са познатите каси по квартали, а телефоните за информация и повреди е 032/594635 и 0895 505800.
Множество въпроси породи и фактът, че в инфоканала на телевизията все още се изписва стария наомер. От фирмата обясниха, че каналът все още е под "владение" на бивши работници, които пускат тези съобщения. Подадени са документи до съответни органи това нещо да бъде променено, но все още се изчаква реакцията им, за да се пристъпи към действие, обосновано законово. |