Като в сериала "Спешно отделение": Жената на пациент възхитена от пловдивски лекари | ||||||
| ||||||
Състоянието на 79-годишния мъж се влошава в събота, отначало отказва медицинска помощ, но няколко пъти губи съзнание и след обяд близките звънят на телефон 112. Екипът пристига веднага, обясняват, че състоянието е животозастрашаващо и предлагат веднага да го транспортират до бившата Окръжна болница. "Признавам, че в първия момент изтръпнах, защото имах друго мнение за това лечебно заведение, останало отпреди години. Лекарката настоя и все пак го откараха в УМБАЛ "Пловдив“. Още с постъпването в Хирургията обаче осъзнах, че тук нищо не е същото. Отделението блести от чистота, реновирано и е модерно оборудвано, а екипът е от професионалисти, отдадени на медицината и пациентите си. Дежурният лекар д-р Момчил Ненов, внимателен и компетентен, ни пое от вратата. Той, двама по-млади колеги, един студент от МУ-Пловдив, медицинските сестри и санитарите действаха като в сериала "Спешно отделение" – експертно, бързо и в пълен синхрон“, разказа Янкова. След като извеждат пациента от шока, тя осъзнава, че е било въпрос на секунди да оцелее. Ситуацията е била толкова критична, че животът му е висял на косъм, призна жената. Подобрява се, изписват го, но след 5-6 дни състоянието му отново се влошава заради нов проблем. Пациентът отново постъпва в УМБАЛ "Пловдив“, но този път е в Отделението по анестезиология и интензивно лечение. "Безкрайно съм благодарна на всички, които се грижиха за него. Санитарите дори не ми позволиха аз да направя и най-малкото нещо, поеха всичко и го гледаха като баща. През цялото време бях спокойна, защото цялата емпатия на екипа е уникална. Възхитена съм от професионализма на медицинските екипи, от тяхната всеотдайност към работата и пациентите, от дълбокия им хуманизъм. Исках да изразя своите впечатления, за да се противопоставя на негативната вълна срещу българските лекари, а също и да покажа огромната промяна в УМБАЛ "Пловдив“, заяви Янкова. Изградената дисциплина от д-р Йордан Йорданов е гарант за качеството на медицинските услуги. |