Пловдивчанка сред опашка от 2000 души: Летище "София" е само кръчми и магазини | ||||||
| ||||||
"Летище София е само кръчми и магазини (за тях друг път ще пиша), вместо услуги за пътниците. Сутринта опашка от 2000 човека и въпреки, че бяхме с повече от 2 часа по-рано се оказа, че самолетът излетя без голяма част от пътниците. За капак и не всички багажи бяха свалени. Правим обща жалба. На огромната опашка, както се казва, нали сме “въздушен Шенген", работеха само 3 дигитални скенера на входа. После огромна опашка на проверките и така, пристигаш 15 мин преди полета, задъхан, потен и изнервен за да ти кажат, че не знаят кой е отговорен. Ами един е, безумният концесионер, който вместо да оправя подходите се занимава да ти удължи пътя през поредния магазин, продава слотове за излитания по едно и също време, без да осигури подходи за пътници. В тази държава Кой се интересува от достойнството на хората? Никой. "Важно е опашки да има и мачкане. И накрая, ако срещнеш учтив персонал ще се окаже, че си късметлия. След редица: не знаем, не отговаряме, не разбрахте ли, че не е наша работа се намери едно момиче поне да каже, че следващият полет е на 7 (тук вече се смея) и за багажа някъде ще трябва да го търсиш в Мадрид, защото те информация през системата нямат. Извод: пътувайте единствено и само с Луфтханза и групата им, ако искате да сте обслужени. Всичко друго е тотална щета. Хем отдавна спазвам този принцип, и все се подлъгвам сама да си взема директен полет за удобство.", пише още тя. Според нея летището трябва да предвиди колко слота може да продаде, защото когато продаде в едни часови зони толкова много полети, става натрупване на пътникопоток. "Хората се ядосват на превозвача, но той не е виновен. Той търпи наказания, ако не отлети в определено време. Всичко е въпрос на организация. Хората трябва просто да ходят по-рано на летището. Летище "София" пък трябва да си оправи отношенията с превозвачите и с лакомията, по която се опитва да продава слотовете по едно и също време", допълва пред NOVA Капон. |