Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Читател: Възмутен съм от здравната ни система
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:20 / 01.04.2012Коментари ()3641
© Plovdiv24.bg
Читател на Plovdiv24.bg пожела да изкаже чрез нас възмущението си от здравната ни система. Публикуваме поисмото му, без редакторска намеса.

Здравейте, Желая да изразя чрез вашият сайт огромното си възмущение от българската медицинска система. Тази нощ към 3.45 часа, съпругата ми получи бъбречна криза с адски болки и гадене. Обадих се на тел. 112, но от там ми отказаха да изпратят линейка с мотива че "за бъбречни кризи те не можели да разкарват докторите". Обясних спокойно, че не съм сигурен какво е, но те просто ми затвориха телефона. След отказа на госпожата отидохме в болницата на Пещерско шосе. Там с голямо учудване установих, че паркинга за спешното отделение е платен, първите 30 мин. безплатни, след това се плаща. Естествено с нашите доктори нещата не стават за 30 мин. и се забавихме около 1 час. На тръгване платихме 5 лв. за паркинг.

След този случай имам два въпроса:

1. Щом тел.112 избират за кого и за какво да пращат линейка, защо аз да не си избирам дали да си плащам или не осигуровките?

2. Кой от общината е разрешил частно стопанисване на паркинга на болницата?



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Chitatel-Vuzmuten-sum-ot-zdravnata-ni-sistema-341240
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.