© | | Ръководството на летище "Пловдив" реши да проучи мнението на пътниците за качеството на обслужването. В терминала на аеропорта са монтирани нови табели, които подканят пасажерите да споделят своите впечатления. За да се улесни комуникацията, в сайта на летището е поместена анкета, която още по-подробно отразява качеството на обслужване в различните звена - чек-ин, сигурност, търговски обекти, хигиена, усещане за безопасност и отношение на персонала.
"Искаме да получим обратна връзка от пътниците, за да се подобри качеството на работа в звената, в които има пропуски", коментира директорът на летище "Пловдив" Дойчин Ангелов.
Данните от анкетата ще бъдат систематизирани и обобщени. През последните три години броят на пътниците, които минават през пловдивското летище, е увеличен три пъти, защото то се оказва стратегическа точка между спа дестинациите, зимния туризъм и общините от Южен Централен район. |