Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Клиентка: "Технополис" са некоректни, но няма да им мине номерът!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 06:40 / 25.06.2014Коментари ()53803
©
Читателка на Plovdiv24.bg си купува нов телевизор, но след по-малко от 24 часа той спира да работи. От магазин "Технополис" отказват замяна, а предлагат уредът да бъде закаран на сервиз. Ето и историята на огорчената жена без редакторска намеса:

Здравейте. Пиша с идеята хората да разберат колко некоректни са от магазини "Технополис". В събота след обяд закупихме от техен магазин телевизор. Прибрахме се, пуснахме го, работи си цяла вечер и на следващия ден блокира и край, спря да работи. От магазина ми отказват замяна, защото съм нямала кутия... Можело да го пратят на сервиз, но не могат да ми го заменят. Което значи да чакаме 30 дни сервиз, което за мен е пълно безумие при положение, че уредът не е работил и 24 часа. Това следва да значи, че той си е бил повреден или дефектен и са ми го пробутали. 

Ако беше изкарал седмица или месец, да го пратя на сервиз без разправии, но в тази ситуация не съм съгласна. Излизат ми с номера, че имало сериен номер и информация за конкретната бройка на кутията. А защо никой не предупреждава "пазете си кутията, защото еди какво си?". Всички казват "пазете касовата бележка и гаранцията".

Другият въпрос, който изниква, е защо ако тази информация на кутията е толкова важна, защо я има само там, защо не е залепена на гаранционната карта или на самия уред? 

От магазина заявяват, че без кутия не могат да върнат стоката на производителя, ок. Свързах се и с тях. Хората казаха, цитирам: "Ние амбалаж не събираме", което какво значи - че ме лъжат. 

Щом човекът на телефона каза, че според него настояват толкова за една кутия, за да могат после да го пробутат на някой друг... В Закона за защита на потребителите никъде не пише нищо за опаковката на стоките. 

При рекламации и замяна се споменават само касова бележка и гаранционна карта. От Комисията за защита на потребителите ми казаха същото, което какво значи, потвърждава се, че ме лъжат. 

В крайна сметка от магазина се инатят и не искат да го подменят без кутия и искам или не ще трябва да го дам на сервиз, няма да ме обезщетят по никакъв начин за некачествените им стоки, ще си изчакам ремонта, не се знае дали ще работи след това и какво правим тогава, трябва се съдим с магазина ли. Попитах ги, след като им е толкова важно защо не предупреждават клиентите да си пазят кутиите.

Отговорът беше, че не били длъжни, а аз длъжна ли съм да знам, че на Вас, уважаеми, Ви трябва проклетата кутия??? Ами ако си купя още 10 уреда от Вас и трябва да запазя кашоните, какво ще се получи, ще ги струпам в средата на хола и ще ги прескачам, защото на Вас Ви трябват ли? 

А дали Вие, уважаеми, си пазите кашоните от нещата, които сте си закупили? Според мен целият проблем идва от това, че в България никой не си търси правата. Всеки си седи и си мълчи и прави това, което му се каже. 

Следователно в случая тези от магазина си ме разиграват, докато аз не кажа "Оф, добре, предавам се". Да, но няма да стане. Хора, търсете си правата и не позволявайте да Ви правят на маймуни. Има закони и са общодостъпни, четете, интересувайте се, защитавайте се. Когато няма кой да ни защити, трябва да се борим сами.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Klientka-Tehnopolis-sa-nekorektni-no-nyama-da-im-mine-nomerut-500708
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.