Българският атракцион привлече вниманието на престижни международни туристически организации и на европейските медии. Историята на създаването му и забавленията, които предлага, вече са отразени в италиански и немски медии и издания в Монако.
"Влюбен във вятъра" е пълноправен член на Skal International. В организацията членуват професионалисти в туристическия бранш, които не просто следват, а създават стандарти за нови туристически продукти. Слоганът и мотото на участниците в конгреса е GAME CHANGERS.
Участието на българския Замък в туристическата организация на ООН и изключителната възможност да представи своят продукт на международния форум е признание за туризма на страната ни като цяло. По време на конгреса за първи път официално бе анонсирана кандидатурата на Созопол за "Най-добра европейска дестинация за 2017 година".
След като Замъкът получи престижната награда през тази година, още една българско участие в международната надпревара ще даде допълнителен тласък на туризма не само в Черноморския регион, но и в национален мащаб.