Българска фирма нае цяла палата за Агра 2009 | ||||||
| ||||||
Интересът към АГРА 2009 личи и от факта, че чуждестранните изложители ангажират по-големи площи в сравнение с миналата година. Те са с 26% повече при почти равен брой на фирмите. Същата тенденция се забелязва и при българските участници в изложбата, като техните експозиции се разширяват с 5%. По размер на наетите площи водещи сред чуждите изложители са Гърция, Турция, Унгария, Германия, Украйна, Румъния. Според експерти компаниите предпочитат по-големи щандове, въпреки по-високите разходи, защото те дават възможност за по-добро представяне и по този начин се увеличават шансовете да запазят пазарните си позиции по време на кризата. Изследване, направено от водещата в Европа агенция за пазарна информация "Тейлър Нелсън Софрес" сред 1000 компании, посочва изложенията като най-ефективно средство за продажби. Те стават ключов елемент за комуникация с клиентите, твърдят от агенцията. Досега близо 800 компании от 37 държави се включиха в 18-ото издание на Международната селскостопанска изложба, което ще се проведе от 18 до 22 февруари в панаирния комплекс в Пловдив. Най-много са фирмите от Италия, Германия, Холандия, Турция, Гърция, Унгария, Франция, САЩ, Австрия и Полша. Тази година участниците в АГРА за първи път ще могат да използват още една услуга, предлагана от Международен панаир Пловдив - реклама и презентация при преференциални условия по телевизия "Евроком България", която е собственост на националния изложбен център. |