Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
ЕВН ще се опитат да разберат абонатите с Центъра за медиация в Пловдив
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:55 / 01.03.2009Коментари ()1832
EVN Bulgaria реши най-сетне да даде на своите клиенти възможност да намират решение на спорове, на които не са постигнали приемливо за тях решение или поне така обещават от дружеството в прессъобщение до медиите, изпратено днес. Това може да стане с помощта на Центъра за медиация в Пловдив, който е създаден към Българската асоциация за извънсъдебно решаване на спорове (БАИРС) в началото на 2003 г. EVN Bulgaria се надява с помощта на медиацията да успее още по-добре да разбере потребностите и мнението на своите клиенти и да анализира възможностите за усъвършенстване на клиентското обслужване. Въвеждането на медиацията като начин за решаване на спорове е поредната стъпка на дружеството за подобряване диалога и взаимоотношенията със своите клиенти,както и отговор на стремежа за предлагане на все по-добри услуги, услуги близки до клиентите, казват от ЕВН.

Медиацията е доброволна, неформална и поверителна процедура за решаване на въпроси извън съда. При медиация трето неутрално лице - медиатор, подпомага двете страни сами и по своя воля да постигнат взаимноприемливо за тях споразумение. Процедурата спомага за постигане на бързо, евтино и ефикасно решение на правни или неправни спорове. Това е разбира се ако бъде изпълнена напълно безпристрастно.

Процедурата по медиация се ръководи от медиатор. Той улеснява общуването между двете страни и безпристрастно ги подпомага да открият същността на конфликта, да изяснят действителните си интереси и потребности, да предлагат и изследват всички възможности за разрешаване на въпроса и да постигнат взаимноудовлетворително споразумение. Медиаторът не е съдия, арбитър или адвокат на страните - той не налага на страните своето решение, нито отсъжда.

Всъщност странно защо от ЕВН ще прибягват до толкова сложни процедури за да разберат проблемите на клиентите си, както те самите обосновават това. Най-лесният начин е просто да се вслушат в коментарите на стотиците им абонати, които споделят мнението си към статиите в Plovdiv24.bg. Всъщност технологиите "зад кадър" както се казва, които са залегнали в системата на сайта, ни позволяват да сме сигурни, че от дружеството четат не само статиите, които пускаме, а и коментарите, като дори понякога се опитват да защитават дружеството си чрез писане на защитаващи EVN коментари към нашите статии. 

От електроразпределителното дружество казват още: "EVN Bulgaria винаги се е стремяла към партньорски взаимоотношения със своите клиенти. Дружеството си поставя високи стандарти в общуването с тях, за да може да отговори на техните потребности и да получи обратна информация за тяхното мнение. Само така е възможно да се усъвършенства все повече клиентското обслужване и това да води до клиентска удовлетвореност."

Както винаги нашите коментари ви очакват. Изразете вашето мнение по темата.



Още по темата: общо новини по темата: 25
21.03.2019 »
14.01.2019 »
28.02.2018 »
28.02.2018 »
26.10.2009 »
19.04.2009 »
предишна страница [ 1/5 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/EVN-shte-se-opitat-da-razberat-abonatite-s-Centura-za-mediaciya-v-Plovdiv-79468
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.