Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Писмо от една разочарована българска майка
Автор: Васил Динев 20:05 / 09.03.2019Коментари ()12342
© Plovdiv24.bg
Снимката е архивна
Plovdiv24.bg публикува писмото на една разочарована българска майка, която потърси нашата медия, за да сподели огорчението си: "Здравейте и Честита Баба Марта! Живи и здрави да сте! Пиша Ви по повод неприятно преживяване от ранните часове на прекрасната първомартенска утрин. Наложи ми се да заведа двете си дъщери на училище с градски транспорт.

В 7:00 часа бяхме на спирка с номер 68 на бул. "Никола Вапцаров" в Пловдив, с мартенско настроение и възхита от топлото време, чакайки автобус номер 116, за да стигнем до училище "Любен Каравелов", където учат децата ми. 

След кратко чакане автобусът дойде. Часът е бил 7:08, може би тъй като погледнах на телефона, след като той тръгна в 7:09 часа. Когато автобусът спря на спирката, аз и децата се оказахме до първа врата. Шофьорът на автобуса с номер РВ 6282 СК, не пожела да отвори и не ме поглеждаше отвътре, да му направя знак, затова почуках на стъклото на вратата да му привлека вниманието и учтиво помолих да отвори.

Той ми се развика отвътре, посочи ми задна врата. Аз настоях да отвори предна, за да не се лутаме между вратите. И преди да сме тръгнали към задна врата, той най-демонстративно я затвори  и тръгна.

Децата ми гледаха с недоумение какво се случва пред очите им и искрено бяха притеснени, че няма да стигнем навреме за първия час в училище. Наложи ми се да успокоявам и тях и себе си заради неудовлетвореността и лошото настроение на шофьора. По този повод имам няколко въпроса:

Защо?

Какво костваше на шофьора да отвори вратата или да ни изчака да стигнем до задна врата, за да се качим?

Кой или какво му дава такива правомощия, да решава кой да качи в автобуса и кой не?

Кое му дава право да се гаври с психиката на майка и двете и` деца?

Как е формулирана длъжностната му характеристика и какви са служебните му задължения?

Кой контролира работата му?

Колко пъти му е проведен инструктаж за безопасност? И този инструктаж само него ли засяга или и здравето и живота и на пътниците, които превозва?

Не ми се мисли за последствията, ако тръгвайки така бързо, беше минал през краката ни, тъй като бяхме много близо до автобуса.

Моля, кажете ми кой орган контролира безопасността на пътниците? Към кого да се обърна, за да не остане гласа ми "глас в пустиня".

Знам, че получавате много сигнали за премеждия с градския транспорт и е масово коментирана тема. Точно за това се чудя как някои служители от градския транспорт, продължават с невъзпитаното си поведение, да не говорим, че липсва елементарна човечност и търпимост. И как да се справим ние пътниците с тези прояви на недобронамерено и провокативно държание. 

P.S. Опитах се да се свържа с фирмата, да подам сигнал. Взех координати и телефон от сайта на Община Пловдив: 

Консорциум "Пловдив – 2017″ ДЗЗД с членове:

"Автобусни превози Пловдив“ ЕООД – линии 1, 44, 66 и 116

Управител: Петко Ангелов

Община Родопи 4109, село Брани поле, местност "Чиирите“ 020В

тел 032/202656

е-mail: avtobusni_prevozi@abv.bg

Жалкото е, че на телефона, посочен там, се включва единствено гласова поща. 

Поздрави".


Още по темата: общо новини по темата: 360
16.11.2024 »
15.11.2024 »
15.11.2024 »
08.11.2024 »
26.10.2024 »
12.10.2024 »
предишна страница [ 1/60 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Pismo-ot-edna-razocharovana-bulgarska-maika-854586
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.