Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Константинов: Новият шеф на рекламата слиза от коня, за да се качи на магаре
Автор: Екип Plovdiv24.bg 08:46 / 23.04.2009Коментари ()1535
© Plovdiv24.bg
Новият шеф на дирекция „Реклама” в общината няма да бъде назначен с конкурс, защото длъжността не е за държавен служител. Това заяви заместник-кметът по стопанската политика Александър Константинов. Така той опроверга твърденията на свои съпартийци от БСП, че гласеният за поста досегашен директор на „Изграждане” в „Международен панаир” Стоян Стоянов ще бъде с временен договор до провеждане на конкурс.

Константинов призна, че висшият кадър на панаира „слиза от кон, за да яхне магаре”, тъй като заплатата му в общината ще е 4-5 пъти по-ниска. Според зам.-кмета, от това не могат да се вадят грешни изводи, тъй като разрешителните за поставяне на рекламни елементи се дават от 10-членна комисия, която трудно може да бъде манипулирана. Константинов определи като съвпадение и създаването на новата дирекция точно преди изборите. Това всъщност е възстановяване на предишната структура, която съществуваше по времето на д-р Чомаков, тъй като сегашната мегадирекция „Стопански дейности” не е достатъчно оперативна, мотивира Константинов разделянето й на две.

Той окачестви като самоцел конкурсите в случаи, когато са налице подходящи кандидати. Познавам управленските качества на г-н Стоянов от панаира, в чийто борд бях допреди няколко месеца и съм впечатлен от неговата ефективност, каза още зам.-кметът. Той обясни, че Стоянов все още се запознава с нормативните документи и се колебае дали да приеме предложението, но очаква отговора му до седмица.

Източник: Дарик



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Konstantinov-Noviyat-shef-na-reklamata-sliza-ot-konya-za-da-se-kachi-na-magare-87299
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.