По срадата на трасето на етапа Дора вода/31.43 км/ Мицубиши-то на Митко Илиев поднесе и само контактът с едно дърво го остави на трасето, макар и с леки ожулвания на автомобила. Но това кoстваше на Илиев ценни секунди, загубата на които гo пратиха на четвърто място в етапа и окончателно сринаха амбициите му за първото място. Нещо повече - той вероятно няма да се качи и на подиума...
Tsvetomira GEORGIEVA/№28/ направи втория „летящ старт" за деня и също получи наказание от 10 секунди.Стоян Апостолов пък стана третият пилот, който напусна „Хеброс". Причината - спукана гума. Така към финала в Пловдив потеглиха 19 от стартиралите 22 автомобила. Миналата година завършилите екипажи бяха 12, при 30 стартирали. По-малко от 19 финиширали има през: 2002 година - 18 /от 33 стартирали/, 1999 - 17 /37/, 1996 - 19 /37/, 1994 - 18 /39/ и 1985 - 18 /38/.
Генерално класиране на „Хеброс"
1 Krum DONCHEV N/4 1.01:43.0
2 Jassen POPOV N/4 1.02:08.7 на 25.7 сек.
3 Petar GIOSHEV N/4 1.02:11.6 на 28.6 сек.
4 Dimitar ILIEV N/4 1.02:21.5 на 38.5 сек.
5 Ignat ISAEV N/4 1.03:36.4 на 1:53.4 мин.
6 Tihomir STRATIEV A/6 1.06:51.4 на 5:08.4 мин.