ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Две добри новини за градския транспорт в Пловдив
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:52 / 15.01.2021Коментари (7)19370
Договорът за 8 от линиите на градския транспорт между община Пловдив и консорциумът, спечелил обществената поръчка - ДЗЗД "Градски транспорт Пловдив - 2020“, днес бе подписан. По линии 4, 10, 12, 20, 22, 24, 27 и 93 съгласно условията на споразумението, което влиза в сила от началото на март, автобусите ще бъдат с места не по-малко от 70 на брой и най-висок екологичен клас EURO 6. Срокът на действие е до февруари 2028 г.

"Нека оттук нататък да работим в синхрон и диалог в името на по-качествена услуга, която да предоставим на гражданите, за да бъде Пловдив все по-добро място за живеене. Това ще стане, като установиm по-добър баланс между пътникопотока, цените на билетите и картите и оптимизиране на електронно-билетната система“, посочи кметът Здравко Димитров.

"Надявам се да можем да отговорим на високите изисквания на гражданите за редовен и модерен градски транспорт, който е в съответствие с европейските изисквания за обслужване на пътници“, допълни заместник-кметът Тодор Чонов.

След влизане в сила на договора ще бъде предоставено за разглеждане на сесия на Общинския съвет и предложение за оптимизиране на маршрутните разписания в нова транспортната схема, която да бъде съобразена с желанията и потребностите на гражданите.

В момента община Пловдив работи по внедряването на нова система за разплащане с електронни билети и карти, което може да се приложи след окончателното изтичане на срока на Транспортния проект през месец март 2021 г.. По този начин ще се постигне по-голяма прозрачност за пътникопотока и продажбата на билети и карти, за което ще отговаря администрацията на община Пловдив.

Заплащането ще става по лесен за пътниците начин, а допълнителни проверки из цялата транспорта мрежа ще контролират и следят за нередовни пътници. На дневен ред стои и въпросът за намаляване на цената на годишната карта за пътуване.

Очаква се фирмите превозвачи да подменят част от автопарка, като заявиха, че вече са направили съответните постъпки за доставка на нови автобуси директно от завода производител.

75 от общо 255 автобуси от така наречените "щъркели“ ще продължават да обслужват някои от линиите на градския транспорт, тъй като в договорите от 2016 и 2018 г. няма ограничение за използване на по-малки автобуси, както е тазгодишният.

В момента общинско предприятие "Организация и контрол по транспорта“ стартира обществена поръчка за обслужване на областната транспортна схема, като се провеждат срещи с фирмите превозвачи, представители на съседните по-малки общини, както и обследване на пътнико-потока по часове. До финализирането на процедурата е в сила временна мярка със срок на действие 6 месеца, през които досегашните фирми обслужват съседните на Пловдив дестинации.


Още по темата: общо новини по темата: 1113
24.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Спhttp://www.economic.bg/bg/news/7/parviyat-grad-u-nas-kojto-vavezhda-integriran-gradski-transport.htmlодели какво ново....
на 15.01.2021 г.
+1
 
 
Дано № 93 се появи.....
+1
 
 
По-скоро някой трябва да обясни как продават карти и билети, след като договора с испанците, които бяха и сервизна фирма към НАП вече приключи. В регистрите на БИМ, Индра вече я няма. Тука трябва да се повдигат обвинения за ДДС-то.
-1
 
 
1. Този договор пак ли ще е за щъркели? 2. Има ли указано задължение да се пускат климатици през лятото и сериозни неустойки в случай на нарушения? 3. След признанието, че транспортният проект за 44 МИЛИОНА!!! е пълен провал, кога ще се повдигнат обвинетия на Тотев за безстопанственост и кражба?
+3
 
 
Честно казано не ми се вярва да има някога електронно таксуване в Пловдив, настоящата ситуация с кондуктори е в полза на превозвачите,защото събираемоста от билети е по голяма. За жалост неудобството е за сметка на пътниците. Проблем е и че след 20.00 часа на практика услугата се прекратява, поради по малкия пътникопоток. Единственото спасение е градския транспорт да стане общински.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Голяма авария в източната част на Пловдив
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Бюджет 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: