ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Отново започват да следят автобусите от градския транспорт с GPS-и
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:11 / 19.10.2009Коментари (17)6242
© Plovdiv24.bg
Шефът на "Хеброс бус" Веселин Дошков уточни, че той и колегите му от транспортните фирми, обслужващи градския транспорт в Пловдив, са готови да подпишат нов договор за поддържане на GPS-системата, но вече с по-реална месечна сума, която да плащат
GPS-системата за контролиране на извършените от линиите на градския транспорт курсове се е разпаднала от началото на месеца, след като шефовете на две от най-големите фирми - "Градски транспорт" и "Хеброс бус" Ангел Батаклиев и Веселин Дошков, са отказали повече да плащат, заяви заместник-кметът Александър Константинов пред репортер на Plovdiv24.bg. В последствие обаче се оказа, че нещата не стоят точно така, а фирмите-превозвачи са били рекетирани с драстично по-висока цена от реалната пазарна за тази услуга.

Оказало се, че те имат това право и след действията им, година и половина след внедряването й, Пловдив на практика е без GPS-система, с която да се упражнява контрол дали автобусите извършват своите курсове и спазват разписанията, за което получават субсидии от държавата. В договора нямало клауза, че превозвачите са длъжни да заплащат около 30 лева месечна такса за поддръжка на всяко устройство. Собствениците на фирмите прогледнали за пропуска и отказали повече да съдействат срещу собствени средства на общината, която ги контролира и глобява.

"120 хиляди лева годишно сме изчислили, че ще струва въвеждането на GPS-устройства, които ще са наша собственост, и поддръжката им. Готвим процедура, с която да се обяви избор на фирма, която да ги достави и поддържа", съобщи Константинов. Около 200 от общо 300 автобуса в момента са снабдени с устройства, закупени от самите превозвачи. Докато системата бъде сменена и отново въведена в експлоатация, осем млади операторки са станали от компютъра, за да упражняват физически контрол върху движението на градските линии, т.е. проследяват дали се провеждат курсовете "въоръжени" с тефтер и химикал.

"Нормално е да бъдем контролирани дали спазваме курсовете, но не и да ни се извиват ръцете чрез двойно по-високи цени от пазарните", коментира шефът на "Хеброс бус" Веселин Дошков пред нашия репортер. Целта на неговата фирма е стопроцентово покритие на линиите и статистиката показвала, че този резултат почти се догонва.

Когато поставил ултиматум за твърде високата цена, налагана от фирмата оператор "Аврора", на 17 септември тя предложила вместо дотогавашните 25 лв. - 23 лв. без ДДС. В петък обаче получил нова оферта - 12,50 лв. "Тази цена е по-близка до пазарната и ще подновим договора. Но защо беше нужно да плащаме нереално повече? "Хеброс бус"  има 81 автобуса, направете си сметка колко излишни месечни разходи сме направили заради монопола на тази фирма", мотивира се Дошков.   


Още по темата: общо новини по темата: 19
01.03.2010 »
16.02.2010 »
01.09.2008 »
05.08.2008 »
21.07.2008 »
10.07.2008 »
предишна страница [ 1/4 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Е освен всичко казано, проблема като всеки конфликт, има минимум две страни. От едната страна са превозвачите кум които са отправени нашите изисквания, а от другата страна сме ние, клиентите които наред с нашите изисквания имаме и ЗАДЪЛЖЕНИЯ. В тези задължения се включва да ПАЗИМ СРЕДАТА КОЯТО ИЗПОЛЗВАМЕ, тъй като сме част от системата. така че за да има баланс, и двете страни трябва да поемат отговорносттите, правата и задълженията които ВЪРВЯТ РЪКА ЗА РЪКА.
+1
 
 
Вземете се качете в старите бракми 44 на ''баба Мери''- там е някакъв ууужасссс- мръсно, мирише на фасове и дъне чалгата, все едно излизате от някоя долнопробна кръчма... зимата е още по-зле- няма парно, не се проветрява и е ''уникална'' гледката....! Превозвачите да не пискат,че имат да дават пари, тк получават достатъчно пари от нас,т.че са длъжни да инвестират за качество на автобусите и превозването на пътниците! Айде, със здраве!
+1
 
 
Крааааайно време беше! В София тази система отдавна е въведена! Сега остава да сменят спирките, на всяка спира да има разписание с маршрута на автобуса (както е в София) и най-вече да сменят старите бракми! Тогава с кеф ще си давам левчето...!
+1
 
 
Оо вярвай ми, аз съм непушач и определено цигарите не са ми в списъка на най-любимите аромати, а когато пък са в градския транспорт са още по-надолу в листата. С удоволствие бих коментирал, снимал и публикувал подобна свинщина. Представи си само: Опушен автобус в който кълбетата дим са повече от изгорелите газове, лудата просташка чалга и шофьора с мръсните дрехи, дори не са и част от униформа подканящ пътниците с думите Аре ма не'ма та чакам цел ден требе графико да в'ръви.
0
 
 
Защо не направиш снимки и да ги качиш тук или някъде поне да може да има нагледен снимков материал и да може да се подкрепи твърдението. Така ще има повече тежест и няма да бъде оспорвано А КОГА ЩЕ ИМ СЛОЖАТ ПО ЕДИН ДА ГИ ДЕБНЕ ДАЛИ ПУШАТ НА РАБОТНИТЕ СИ МЕСТА Т.Е В АВТОБУСА??? АВТОБУСНА ЛИНИЯ №16-ВЛИЗАШ В РЕЙСА И МОЖЕШ ДА ПРИПАДНЕШ ОТ СМРАД НА ФАСОВЕ ДЪНИ ЯКО ЧАЛГА И ПЛАКАТИ НА ГОЛИ ЖЕНИ ПОКРАЙ ШОФЬОРА.ГЛЕДКАТА Е УНИКАЛНА.
0
 
 
Според мен качването трябва да става единствено и само през предната врата и такова нещо като "кондуктор" да няма, а билетите да се раздават от шофьора. Ето ти по 800лв. на месец спестени само от един рейс!
0
 
 
За пореден път се чувствам като жител на някое село. Някой ползва условията на възможния монопол, налага се цена от 23лв. вместо реална 13лв., и обществеността се занимава с пълни глупости! Ако трябва да ползУвам изразните средства на Дошков - КОМУ е нужно да ни занимавате с глупости, уважаеми общинари, и да ни показвате колко сте некадърни да се справите дори с дребни проблеми в рамките на 1000лв. на месец на транспортна фирма? В следващото издание на "Карта на България" ще ни означат като с. Пловдивци.
+1
 
 
А точно така дай им тевтер и химикал и като завали дъжд или в това лошо време не може да ги видиш къде са,но пък и те са прави.Онзи дембелин Кошински им раздаде велосипеди,сега тези им дават тевтери и химикалки.Това ли днешната Европа и 21 век.Ще ги достигнем ама не след 45 г. а след 450 г.
0
 
 
"въоръжени с тефтер и химикал"- това се казва модерна GPS система. Отново сме новатори,след като правим от химикал и бележник GPS,утре може от пастели и блок за рисуване,да направим и плазмени телевизори като екстра в рейсовете. А собствениците на автобусните фирми са се превърнали в някакви местни феодали-каквото те кажат,това е-цени на билети,карти,GPS-и т.н. Никакъв контрол от никъде.
+2
 
 
Бижу! Значи GPS е Graduated Pervert Student (с тефтер и химикал).
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: