ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Одобриха бизнес програмата на "Екобус Пловдив" | ||||||
| ||||||
Бизнес програмата предвижда създаване на две нови линии - 103 и 104, които ще се обслужват с електрически автобуси. Идеята е да поемат потока от ученици и студенти към езиковите гимназии и новата сграда на ПУ. Предварителните очаквания темата да не се дискутира надълго и нашироко не се оправдаха. Йордан Илиев (ГЕРБ) зачекна въпроса защо в програмата не е заложено, че "Екобус Пловдив" ще изземе функциите на частните превозвачи. Владимир Славенски (ДБ) похвали документа като добре структуриран, но направи забележка, че съдържа прекалено много разсъждения и не са посочени никакви срокове за конкретни действия. Категорично против се обяви независимият съветник Слави Георгиев, защото, по думите му, това е псевдо бизнес програма и е символ на несвършена работа. "Здравко Димитров и Чонов не работят с анализи и проучвания. До ден-днешен нямаме представа тези 29 линии в Пловдив дали са достатъчни, или не. Говори се, че имаме излишни 7 линии. Идеята е "Екобус" да намали разхода за общината" - подчерта Георгиев. Стефан Послийски (ВМРО) припомни с каква първоначална идея е създадено това дружество. "Някои от колегите се опитват да вменят на това дружество някакви други отговорности още сега. Когато кандидатстваме за финансиране, цените на автобусите най-вероятно ще паднат, както стана с фотоволтаиците. Това е стартът, а в процес на развитието ще се появяват възможности и европейски програми" - каза той. Неочаквана подкрепа дойде от съветниците от "Автентична лява БСП". Николай Радев припомни, че при създаването на "Екобус Пловдив" групата е била против. "Сега, когато започва да се прави нещо, ние разбира се ще сме въздържали се, но ми е чудно, че вие сте против. Вие почти ме убедиха, вашите аргументи ме бутат към зеления бутон" - обърна се към десния край на залата Радев. "Създаването на общинско предприятие за екологичен транспорт е заложено в ПИРО, днес изтича срокът за подаване на документи и утре ще получи лиценз. В пълна проектна готовност сме и ще чакаме на входа за финансиране по оперативните програми" - отговори заместник-кметът по транспорт Тодор Чонов. За пореден път повтори, че идеята на новите две линии е да се подпомогне градът с извозване на около 2400 ученици и студенти, а крайната цел от нареждането на "Екобус Пловдив" до съществуващите превозвачи е общественият транспорт да стане по-качествен. Подробности гледайте в прикаченото видео! |
Още по темата: | общо новини по темата: 87 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/15 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
В сайта ли е проблема или просто са ми спрели коментарите незнайно защо
на 13.10.2022 г.
+2
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета