Кристоф Уинтерлинг от ФК "Болоня" взе участие в инициативата на Ботев (Пловдив). Това бе третият от поредицата семинари, организирани от Ботев, с фокус върху обмена на професионален опит между клубовете и развитието на футболните клубове в страната.
Кристоф има повече от 22 години опит в международния спортен маркетинг. Оглавявал е Маркетинг отдела на Адидас за Италия, а в периода 2012 – 2014 е Маркетинг директор на "Рома“.
В последните 9 години има водеща роля в седем-кратния шампион на Италия – ФК "Болоня“, като Маркетинг и
търговски директор, съобщиха от "Коматево".
Работи върху спонсорства, както на глобално, така и на национално ниво, които позволяват на Клуба да се развива стремглаво в бизнес отношение. Като резултат от това се ражда проектът WE ARE THE PARTNERS Business App - ексклузивно бизнес приложение за компании, които споделят ценностите и подкрепят развитието на клуба. Апликацията позволява достъп до ексклузивно съдържание, създаване на нови бизнес контакти и запознанства, както и възможност за брандиране на определени раздели на приложението.
ФК "Болоня“ успешно развива Hospitality зоните на стадиона, както в дните на домакинските мачове, така и за различни събития от нефутболен характер.
Една от уникалните възможности, които клубът предлага на своите фенове и партньори, е pitch-side booth – ексклузивна ложа, разположена непосредствено до футболния терен. Последното попълнение в клубното портфолиото е WeAreOne Ticketing App, което улеснява закупуването на билети онлайн и достъпа до стадиона.
Ботев Пловдив изказва стоите благодарности към Кристоф и всички присъстващи, които взеха активно участие в онлайн семинара. Клубът продължава да развива инициативата, добавяйки клубове и професионалисти от различни европейски държави, се казва още в официалното съобщение на "жълто-черния" клуб.