Новите спонсори на Ботев Пловдив бяха обявени официално днес на пресконференция с участието на председателя на Управителния съвет Марин Бакалов и финансовия директор Иван Йотков, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Едногодишни договори са подписани с Корпоративна търговска банка, застрахователно дружество Виктория, а до дни се очаква да се финализира и договорът с КИА. За очакваната сделка нашата медия единствена съобщи още миналата седмица.
Именно логото на автомобилния концерн ще стои на фланелките на футболистите. Реклами на всички фирми ще има из стадиона. По неофициални данни става въпрос за сума от 600 000 лева за този сезон. По този начин Ботев вече окончателно осигури бюджета си за новия сезон, който ще бъде около 1 200 000 лева.
От клуба оповестиха новината с огромен оптимизъм. "Случват се нещата, които чакахме от много дълго време", заяви Марин Бакалов. "Договорът, който подписахме е дори малко по-добър от нашите предварителни очаквания", заяви Иван Йотков. Той добави, че не са поставяни условия от фирмите клубът веднага да влезе в "Б" група, но така или иначе пред Ботев друга алтернатива няма. От ръководството на "канарчетата" уточниха и че няма условие хора от ръководството на спонсорите, или близки до тях ли
ца, да влизат в Управителния съвет или на ръководни постове в Ботев.
"КТБ са изключително стабилна банка, чудесен партньор с повече от 2 млдр. и 200 млн. сума на актива към края на второто тримесечие на тази година. Другият рекламен договор е със застрахователно дружество Виктория, зад което стои огромната корпорация Дженерали. Това са рекламни договори, като имаме ангажимент за добро бизнес партньорство по отношение на застрахователната дейност на Виктория. Ще се опитаме да организираме максимално голям поток от наши привърженици да се включи към застрахователните им услуги. Третият договор е в процес на подписване - с КИА Моторс, там нещата са уточнени. За сега единствено изчакваме потвърждение от Корея за ползването на фирменото лого на фланелките. Изпратили сме съответната информация и презентация на Ботев. Очакваме следващата седмица да дойде окончателното съгласие за логото. Надяваме се за следващите години да развием още повече това партньорство", заяви финансовият директор Иван Йотков.
"С КЦМ поддържаме много добри отношения. Това са предприятия, които планират бюджета си в началото на годината. Надяваме се в следващата година в началото да подпишем и с тях рекламен договор. Това е една добра новина за всички, която дава спокойствие за отбора и феновете, и идва в благоприятен момент", заяви Бакалов.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.