ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Спортни
Общество
Политика
Стоичков на екрана толкова добре, колкото и на терена
Автор: Екип Plovdiv24.bg 21:01 / 02.02.2024Коментари (2)4323
©
Застраховани сме във ВИС-2“, е лаконичното послание на Любослав Пенев в легендарната реклама от 90-те години с участието на Христо Стоичков. Сюжетът е достатъчно опростен - Камата и Чичовото се качват в емблематичен модел на Мерцедес и отпрашват нанякъде. Преди да потегли обаче, Пенев поглежда камерата с предизвикателно изражение и изстрелва думите "Застраховани сме във ВИС-2“.

Така започва "рекламното“ битие на Христо Стоичков. Според редовни телезрители "Златната топка“ е започнал да им лази по нервите – през няколко минути цъфва на екрана я като лице на букмейкърската къща WINBET, я като продавач-консултант в "Кауфланд“. Според други обаче, Ицо стои на екрана толкова добре, колкото и на терена.

Стоичков е ветеран като лице в рекламния бизнес. През 1998 година той е участник в клип на Puma - рекламира т.нар. извънземна технология на бранда, която спомага за по-доброто усещане при движение. Компанията изказа благодарности на футболната звезда за големия принос към повишаването на продажбите.

Христо Стоичков поставя рекорд през зимата и пролетта на 2005 година, като е рекламно лице на хипермаркетите "Технополис", на облеклата с марка "Вайк", на застраховките "Гражданска отговорност" на "Булстрад", участва в презентацията пред испански туроператор и на "България ер", когато тя извърши първия си полет по линията София - Барселона.

Стоичков не спря дотук и се включи в рекламата на Корпоративна банка. Клипът с негово участие бе сред най-ярките участия на фестивала на Асоциацията на рекламните агенции, а появата му стана повод да се говори, че Стоичков се е врекъл единствено на "Корпоративна" (срещу рекордно заплащане) и няма да рекламира повече други продукти и услуги. На следващия ден се разбра, че Стоичков е в основата и на рекламната инициатива на "Жилет".

Помни се и участието на Камата в реклама на "Каменица“, където той показва как се отварят капачките с прочутата си фраза " Айнсцу, Цвайцу, Дрън“. Стоичков е рекламирал Банско, както и американски автомобили. Бил е лице и на "Т-Маркет".

По съвет на рекламните специалисти доста компании избраха спортни звезди да популяризират стоките им. и да привличат потребителското внимание към тяхната марка. Единодушното мнение в бранша е, че чрез използването на спортни знаменитости българската рекламна практика се синхронизира със световната, в която отдавна спортистите се изявяват с рекламна цел – за младите техните послания звучали като покана за развитие, изява, свобода и търсене, подтиквали към успехи.

Само дамски превръзки и памперси не е рекламирал, аман вече – можете да прочетете в мрежата. Но може да прочетете и друго:

"Първо, той изглежда и говори като себе си. Липсва изнасилената интонация  на некадърен актьор зад кадър или потресаващ разговор между домакини, гушнали препарати.Неговите истории също са истински.Усеща се и иронията,с която се отнася към себе си.

Кое е за предпочитане – Христо Стоичков или гнусните реклами за "перфектните и уникални подмишници“ и да се срутим във "вагиналната сухота“ и благото излъчване на лелка, която явно вече няма такъв проблем.

Ако предложат на Стоичков да рекламира дамски превръзки, това ще е толкова смешно и забавно, че всеки вносител само ще спечели.

Искам да гледам реклами със Стоичков!“, завършва журналистът Лиляна Панделиева.

Това е положението.  Ако има изнервени телезрители, за тяхна сметка е. Днес Христо Стоичков е сред най-добре печелившите от реклами спортни величия. Който играе - печели. Рискът е, ако не е достатъчно внимателен. Тогава може да заличи всичко, което го правеше по-различен.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
До кога Тиквеницзи ще управляват България?
на 03.03.2024 г.
+2
 
 
На терена добре! На екрана ! - Срам за нацията!
До кога Тиквеницзи ще управляват България?
на 12.02.2024 г.
+1
 
 
Персоналните критерии са много особено нещо! На Екрана се излага! Дано не е така на терена!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Аналитични новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Войната вУкрайна
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: