ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Спортни
Общество
Политика
Стоичков на екрана толкова добре, колкото и на терена | ||||||
| ||||||
Така започва "рекламното“ битие на Христо Стоичков. Според редовни телезрители "Златната топка“ е започнал да им лази по нервите – през няколко минути цъфва на екрана я като лице на букмейкърската къща WINBET, я като продавач-консултант в "Кауфланд“. Според други обаче, Ицо стои на екрана толкова добре, колкото и на терена. Стоичков е ветеран като лице в рекламния бизнес. През 1998 година той е участник в клип на Puma - рекламира т.нар. извънземна технология на бранда, която спомага за по-доброто усещане при движение. Компанията изказа благодарности на футболната звезда за големия принос към повишаването на продажбите. Христо Стоичков поставя рекорд през зимата и пролетта на 2005 година, като е рекламно лице на хипермаркетите "Технополис", на облеклата с марка "Вайк", на застраховките "Гражданска отговорност" на "Булстрад", участва в презентацията пред испански туроператор и на "България ер", когато тя извърши първия си полет по линията София - Барселона. Стоичков не спря дотук и се включи в рекламата на Корпоративна банка. Клипът с негово участие бе сред най-ярките участия на фестивала на Асоциацията на рекламните агенции, а появата му стана повод да се говори, че Стоичков се е врекъл единствено на "Корпоративна" (срещу рекордно заплащане) и няма да рекламира повече други продукти и услуги. На следващия ден се разбра, че Стоичков е в основата и на рекламната инициатива на "Жилет". Помни се и участието на Камата в реклама на "Каменица“, където той показва как се отварят капачките с прочутата си фраза " Айнсцу, Цвайцу, Дрън“. Стоичков е рекламирал Банско, както и американски автомобили. Бил е лице и на "Т-Маркет". По съвет на рекламните специалисти доста компании избраха спортни звезди да популяризират стоките им. и да привличат потребителското внимание към тяхната марка. Единодушното мнение в бранша е, че чрез използването на спортни знаменитости българската рекламна практика се синхронизира със световната, в която отдавна спортистите се изявяват с рекламна цел – за младите техните послания звучали като покана за развитие, изява, свобода и търсене, подтиквали към успехи. Само дамски превръзки и памперси не е рекламирал, аман вече – можете да прочетете в мрежата. Но може да прочетете и друго: "Първо, той изглежда и говори като себе си. Липсва изнасилената интонация на некадърен актьор зад кадър или потресаващ разговор между домакини, гушнали препарати.Неговите истории също са истински.Усеща се и иронията,с която се отнася към себе си. Кое е за предпочитане – Христо Стоичков или гнусните реклами за "перфектните и уникални подмишници“ и да се срутим във "вагиналната сухота“ и благото излъчване на лелка, която явно вече няма такъв проблем. Ако предложат на Стоичков да рекламира дамски превръзки, това ще е толкова смешно и забавно, че всеки вносител само ще спечели. Искам да гледам реклами със Стоичков!“, завършва журналистът Лиляна Панделиева. Това е положението. Ако има изнервени телезрители, за тяхна сметка е. Днес Христо Стоичков е сред най-добре печелившите от реклами спортни величия. Който играе - печели. Рискът е, ако не е достатъчно внимателен. Тогава може да заличи всичко, което го правеше по-различен. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 03.03.2024 г.
+2
на 12.02.2024 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Аналитични новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Елитът на България се събра в НДК, Марта Вачкова с нов кавалер
08:35 / 21.11.2024
Жената, заснела трагедията: Виждаше се оголеният череп на Гунди
10:58 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета