ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Премахват пешеходните пътеки до "Практикер" и "Захарна фабрика"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:33 / 27.01.2012Коментари (32)11270
© Plovdiv24.bg
Това е една от двете пешеходни пътеки, която още преди време предизвика много спорове
Ужас, затварят пешеходната пътека на бул. "България" срещу "Захарна фабрика" и другата такава в посока "Практикер", пишат на редакционната поща на Plovdiv24.bg жители на квартала. По информация на хората вече има сложени прегради.

Припомняме, че става въпрос за пешеходните пътеки на реконструирания участък от бул. "България" пред квартал "Захарна фабрика", които няколко пъти бяха затваряни и отново отваряни по настояване на гражданите. 
 
"Никой не е уведомяван за подобна промяна, хората се оставят в пълна блокада - как да пресечеш, когато нямаш алтернатива, например подлез или пасарелка. Трябва ли (особено в това време) човек да върви близо половин километър, за да пресече булеварда и да може да хване автобус от спирката? Да не говорим, че точно там са детската ясла и градина и потока от хора и деца е увеличен", възмущават се хората. 

Информацията за премахването на двете пешеходни пътеки беше потвърдена от зам.-кмета Александър Държиков. Той обясни на пресконференция, че главният инженер на Общината Йордан Калев е получил доклад от РДНСК за приемането бул "България" в участъка от оранжериите до бул. "Васил Априлов". 

"В доклада се съобщава, че пешеходните пътеки до Захарния комбинат и до магазин "Практикер" трябва да бъдат премахнати, тъй като булевардът е класифициран като път Клас 1, който е скоростен и на него може да има "зебри" само там където има светофари", поясни още той. 

Държиков беше категоричен, че човешкият живот  е по-важен  от минаванет
© Plovdiv24.bg
И тази срещу "Захарна фабрика"
о на каквото и да е разстояние.

"По -добре гражданите да извървят 150 м до най-близкия светофар, отколкото да стане инцидент", заключи той и уточни, че цялата отговорност после се носи от община Пловдив.

Репортер на PLovdiv24.bg се свърза и с инж. Калев. С въпрос предвижда ли се на мястото алтернативен начин за преминаване като подлез, пасарелка или нещо друго, той отговори, че се мисли по този въпрос. Стана ясно, че това може да стане не по-рано от лятото на тази година, тъй като технологичните процедурите изискват повече време.

Plovdiv24.bg единствен следи темата за въпросните пешеходни пътеки още от самото възникване на проблема и можете да проследите развитието му във времето тук.



(c) ПОТВ


Още по темата: общо новини по темата: 14
29.06.2021 »
03.07.2014 »
04.07.2012 »
18.05.2012 »
21.03.2012 »
04.03.2012 »
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
ами много по просто и евтино щеше да бъде или ще бъде промяна в класификацията на булеварда става клас 2 ./ и няма да скоростен. това е .толкова им е сложно на тия там зад бюрата да мислят не знам??????
0
 
 
На кой умник му хрумна тази тъпа идея. Явно на някой уникум пешеходните пътеки са му излишни. Първо си оправете пътните знаци защото не може да е класифициран като скоростен път а максималната скорост да е 50 км/ч.
+1
 
 
Вместо да демагогстват на тема нашето здраве и живот,да бяха предвидили подлез още по времето,когато се реконсруираше булеварда !Защото по посока на панаира не е така -там си има подлези срещу спирките . Само ние ли да тичкаме като маймуни на ляво или на дясно за да не изпуснем автобуса ...Ставате смешни-там-в общината !
-1
 
 
Сега ще се минава на светофара между двете пешеходни пътеки,няма кой да заобикаля,но дали е по-безопасно,да си помисли г-н Държиков !
на 27.01.2012 г.
0
 
 
Ами пътя е от републиканската пътна мрежа бе хора. То и затова толкова години стоя разбит,понеже общината не искаше да инвестира средства за нещо което е грижа на държавата. Сега ясно създава се неудобство ама вижте какво пишело в закона ако там има пътека и някой го прегази автомобил Държиков отива в затвора! Вие на негово място щяхте ли да оставите пътеките? Освен това за съжаление на тези две места и пешеходен светофар не може да има че стават на гъсто. Решението е подлез да се направи поне на едното место.Струва ми се че ще се намери место за подстъпи към него.От общината обаче ще кажат,че не им достигат средства за такова съоръжение а то действително ще бъде скъпо.
+2
 
 
Добре, а на Руски срещу "Д. Николаев" как има пешеходна пътека? Булевард е все пак и то двулентов в двете посоки, нищо, че се паркира по платното там понякога. Има светофар на кръстовището с "6 септември", другият е чак на Търговската ... Защо не махнат и тази пътека по предполагам също високоскоростния Руски и хората не изминават по километър до най-близкия светофар (не, че не минаваме и през озеленената му зона без ограда) :) Предполагам е пълно с подобни примери. Аз ако ходя до Практикер и спра на спирката отсреща, бих бил крайно разочарован, да ходя пеша 200-300 метра встрани, след като виждам пред мен магазина ... А и пътеката там е проходима, понеже винаги има пролуки заради светофарите наблизо и коли не минават колкото човек да мине.
+2
 
 
В целия град както и на бул. България ограничението е 50км в час. Каква е разликата? Светофарите по булеварда са през 600-700 метра. Навсякъде другаде има подлези в средата на тези отсечки, само в участъка на Захарна фабрика няма. За повечето места на пресичане между светофарите из града има или подлези или пешеходни светофари. Макар, че по Руски май има само пътеки без нищо. Да вземат да направят пешеходен светофар този на Практикер, а колите да си завиват долу на ст. Марица. Както беше преди Практикер и нямаше проблеми.
-1
 
 
"...По -добре гражданите да извървят 150 м до най-близкия светофар, отколкото да стане инцидент..." Интересна проява на интелект прозира от този логичен довод на г-н Държиков. За съжаление обаче, за справяне с проблема на свободно преминаващите (прескачащите) двукраки овце, премахването на пешеходните пътеки през 150м. и поставянето на оградки по-ниски от 2м. е напълно недостатъчно. Виж снемането на отговорност от водачите на МПС-та когато стане инцидент с пешеходец извън зоната за пресичане т.е. пешеходната пътека би дало потресаващ резултат.
+1
 
 
хахахаха - дали някога ще измислят нещо умно?!?
+2
 
 
Мястото е с доста добра видимост, така че оправданието за безопасността на пешеходците не ми се връзва. Шофьорите имат възможността да видят дали някой пресича, а и ограничението е 50км така че някой леко хитрува.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: