"Постарали сме се в ръководството да влязат в клуба хора с по-висока обществена основа. Хора, които ще могат да помагат на волейболния клуб", бяха първите думи на изпълнителния директор на ВК "Локомотив" Мариан Бозуков, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
"За по-малко от 6 месеца ВК "Локомотив" възобнови дейността си на всички нива. Сформирани са отбори за всички възрастови групи. Момчето до 13 години, момчета до 15 години, юноши младша и старша възраст, както и мъже. Като трябва да отбележим, че мъжкият отбор е съставен само от юноши на школата. Това са ученици до 19 годишна възраст. Все още нямаме професионални договори със състезател", добави Бозуков.
"В момента мъжете участват в първенството на "А" национална волейболна група, която е трето ниво в мъжкото първенство. До момента заемаме първо място с 4 победи от 4 мача. Целта този сезон ни е първото място, а през състезателната 2013/2014 да участваме във Висшата лига. За тази цел сме се договорили с трима опитни състезатели. Това са Георги Стойков и Стоян Божилов, които ще ни бъдат преотстъпени от Виктория Волей, както сме пред подписване с професионален договор с Иво Тосев от Пазарджик, който е дългодишен национален състезател", коментира изпълнителния директор.
"В този труден за нас момент ръка ни подава ръководството на "Галакси Пропърти Груп" в лицето на търговския директор Константин Бояджиев, които декларират, че ще бъдат съпричастни към развитието на ДЮШ на клуба. Договорът с "Галакси Пропърти Груп" е за срок от 1 година", завърши той.
Търговският директор на "Галакси Пропърти Груп" Константин Бояджиев от своя страна заяви каква е причината на фирмата да възроди пловдивския клуб. "Това, което се случва с Локомотив не е допустимо за един пловдивски тим. Именно затова, ние се нагърбихме да помогнем на Локомотив", заяви Бояджиев.
Новото ръководство на тима се представлява от:
Валери Чангалов - старши-треньор
Петър Узунов - председател на Управителния съвет
Мариан Бозуков - изпълнителен директор
Атанас Узунов, Златко Баев, Георги Къчков и Иван Стоянов - членове на Управителиня съвет