Според договора за партньорство, подписан в последните дни на 2013 година, марката на VIVACOM ще бъде позиционирана върху екипите на представителния отбор и ще присъства на стадион "Христо Ботев", на тренировъчния център на клуба и младежката школа. Предвиждат се също така и различни възможности за съвместни маркетингови активности и търговски предложения, насочени към хилядите почитатели на футбола, както и предлагането на разнообразно тематично съдържание, свързано с живота и представянето на клуба. Ще бъде разработено и специално мобилно приложение, което ще дава достъп в реално време до програмата за мачовете, резултати, снимки, видео и новини, свързани с отбора.
"Партньорството с ПФК "Ботев" е нова и важна стъпка в политиката на VIVACOM за подкрепа на българския футбол и българския спорт като цяло. Искрено вярвам, че това сътрудничества ще е много ползотворно и иновативно и пожелавам на отбора успешно представяне, както в българското първенство, така и на европейската сцена", споделя Александър Грънчаров, Главен маркетинг директор на VIVACOM.
"Подкрепата на спонсор като VIVACOM е доказателство за добрия имидж, който нашият клуб продължава да гради и своеобразна оценка за работата, която вършим в последните години. VIVACOM е най-прогресиращата телекомуникационна компания в България и вярвам, че това партньорството ще бъде от полза и за двете страни", заяви председателят на съвета на директорите на "Ботев" Юли Попов.
|