На 5 октомври стартира реконструкцията на булевард "Васил Априлов". Това заяви пред журналисти кметът на Пловдив Иван Тотев, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
Пътната артерия ще бъде разделена на подетапи в изпълнението й. Първият ще е от Централна гара до ул. "Любен Каравелов", вторият - от "Любен Каравелов" до "Пещерско шосе" и третият етап - от "Пещерско шосе" до ул. "Войнишка слава".
Най-напред за движение ще бъде затворен участъкът от Гарата до улица "Любен Каравелов".
Очаква се цялостният ремонт да приключи за 12 месеца. Ще бъде подменена ВиК инфраструктурата със съдействието и участието на водоразпределителното дружество.
Идеята е и да се разшири булевардът, премахване на паважа и асфалтиране. Предвидени са паркоместа в района на Медицинския университет, където ще бъдат премахнати и павилионите.
Градоначалникът подчерта, че в проекта за реконструкцията на булеварда е включено и изграждане на велоалея. Алеи за велосипедисти са предвидени и във всички булеварди, които ще се реконструират по 30-милионния заем, както и по булевардите, които Общината работи с друго финансиране, както в случая с "Васил Априлов".
Цяла година за има няма 800 метра? Предполагам че отново ще работят по 5 - 6 човека с подръчни средства режим 1 ден работа после 4 дни почивка - и това е ако случи хубаво време. Хората са си договорили удобни срокове, че да не им се налага да си дават зор. Като почне да се пита и след няколко месеца като завалят оплакванията на граждани от неудобствата които ще последват, те ще отговарят като при велоалеите "спокойно..... срока е до октомври.... всичко върви по график". За къде да бързат? Както се казва "времето е пари". Иначе ние ще си търпим задръстванията и променените маршрути на градския транспорт. По Васил Априлов има и доста търговски обекти - магазинчета кафенета разни фирмички. Дано бързо се адаптират към по-ниските обороти.
А след "Войнишка слава" до "6-ти Септември" отново по паважа. Е нищо. Нали ще има велоалеи, другото не е важно. Нали идват избори, ще се бием в гърдите колко алеи за велосипеди сме направили, а че колите ежедневно се разбиват не е важно. И данъците ни са добри. Най-високите общински в цялата страна. Факт: годишен данък автомобил(нов) в София е по-нисък от Пловдив. ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ ЗА МАМИН ВАНЬО!
Всичко хубаво...наистина добра новина,но разбирам защо този ремонт не започна примерно началото на май месец...и да продължи през лятото (и до кагато е необходимо) когато града е празен, а пък атмосферните условия са по добри...сега зимата така ще се разработят в дъжда и снега, че.......
...защото така е устроена данъчната система. В края на април се събират парите. Отиват в София. Там се преразпределят. Докато се върнат в Пловдив и вече станало края на август. Започва гласуване, разглеждане на проекти, разпределяне на рушвети. И септември се изхлузил. Октомври, ноември, декември - яко ремонти в дъжд, сняг, мъгла и поледици. В началото на април - нови булеварди с нови дупки. Кацарски излиза на интервю пред медиите и ни обяснява, че с този климат, който имаме в България (какво ли му има...на климата) - така ще е. Управниците весели и засмени, че са хвърлили прах в очите на избирателите. Техните приятели и те - карат си скъпите коли, ширят се в големите къщи по села без канализация. А народа пак прецакан. Но каквото и да стане, ако не се реши проблема с нерегламентираното паркиране - от разширяването пак никаква полза няма да има. Единствено за канализацията добре.
Ами да ти кажа погледни новините последния месец. Всеки ден се откриват по две три неща. Новина от вчера - "Откриха общностен център в "Изгрев"" - та той е готов от една година, два пъти му косят тревата, че беше станала по голяма от човешки ръст. Почна да се руши по первазите откъм ул "Вратцата" от чакане. Възгледа ми е че доста от обектите бяха почти готови или готови но се задържаха да се открият сега. На много места беше спряна работата и се изчакваше.
Значи съм в грешка. Ако е така, както казваш, ремонтът е по-скоро предизборен PR, отколкото нещо друго. И следователно няма извинение за кофти подбран момент. Нищо вече не може да ме учуди.
Моби май парите за заема трябваше да дойдат от заема май, не от правителството. Пък и парите вече не се събират до края на април. С авансовите данъци които натиснаха фирмите пари се внасят цяла година равномерно иначе лихвите са жестоки.
Доколкото ми е известно в правилника има вече знак за обратно колело. Но съм съгласен че е леко проблемно за хора които не са от града. Аз ако карам зад някой с не Пловдивска регистрация винаги намалявам защото е много вероятно да спре
Кръстовището там може да прилича на кръгово, но не е. Предимството е винаги за тези по В. Априлов. Идеята на тъпите ъгли имитиращи кръгово е да заостри вниманието на водачите и така да ги накара да гледат знаците. Елементарно е, ако искат да се запази и за в бъдеще изгледа на това кръстовище.
опа, ... хем да е кръгово хем да се покаже че не е .... интересна мисъл. КАзвам да се сложат по сериозни знаци по големи с оцветка в жълто да е ясно , че половината са в дърветата да не се виждат никак, или да не ръждясат. справка от към Спешна помощ към кръговото.
Много хора, който не са от Пловдив или минават рядко от там, се бъркат с това колело (колело, защото не е кръгово), блеят някъде си и не гледат знаците. Според мен трябва малко да се барнат бордурите, да се сложат някакви ъгли, които да показват, че това не е кръгово кръстовище. Също така трябва да се направи и маркировка по настилката и в никакъв случай да не се прави фонтан или да се мести Альоша по средата на кръговото.
Като цяло няма практика колела да стават на светофари. Обратното е. Така че предполагам че ще остане. Иначе на колелото нищо му няма освен че е наобратно.
Тва е супер новина, дано бъде качествено изпълнено. Но след като прочетох следното изявление ми дойдоха няколко въпроса на главата "Градоначалникът подчерта, че в проекта за реконструкцията на булеварда е включено и изграждане на велоалея. Алеи за велосипедисти са предвидени и във всички булеварди, които ще се реконструират по 30-милионния заем, както и по булевардите, които Общината работи с друго финансиране, както в случая с "Васил Априлов"." 1:Тези споменати велоалеи ще се финансират от заема/друго финансиране или от получените пари за транспортния проект? 2:Те влизат ли в общите 48км, които (може да ме поправите, ако греша) са асоциирани към транспортния проект? Надявам се, че някой може, с точност, да ми отговори на тези въпроси.
Не влизат. Велоалеята на Руски ще е по заема за булеварда, велоалеята по Васил Априлов ще е от бюджета, по проекта за реконструкция на булеварда. Дали обаче ще са еднакви по начин на строеж с тези правени сега, само може да гадаем
Ако не влизат, ще е чудесно, даже страхотно. Предполагам не влизат и към тези 48км, нали? Гледах картата за велоалеите и видях, че предвидените за Руски и В. Априлов са сложени на картата. Което ме кара да мисля, че са ги вкарали в общите км.
Разгеле най-накрая. Смазвайте фадромите - много павета има за изринване. Вече няма да обясняваме на чужденците, че видиш ли това е много ценен път от римско време и затова не е асвалтиран. Да се готви бул. Шести Септември.
Чудесна новина :) Интересно за бул. Руски колко години ще са необходими, за да го направят, щом за половината от бул. Васил Априлов ще е нужна 1 година. Във видеото се спомена за линеен график, но какво друго е в графика и по дати не беше споменато....
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.