ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдив с приз за най-успешна маркетингова стратегия в туризма | ||||||
| ||||||
В присъствието на многобройни гости, посланици и представители на дипломатическия корпус, кметове, собственици на хотели и големи туроператори, Община Пловдив бе наградена с приз за "Най-успешна маркетингова стратегия в туризма за 2017". Отличието бе връчено на заместник-кмета по култура и туризъм на община Пловдив Александър Държиков от популярния журналист Георги Крумов от Туризъм ТВ, член на журито. Община Пловдив е номинирана и получава ГРАН ПРИ за трета, поредна година. През 2016 г. отличието бе за "Лидер в туризма на Балканите". Организационният комитет, медийните партньори и журито номинираха и отличиха стратегията на Община Пловдив, която е сред най-атрактивните европейски дестинации, с високо развита конкурентоспособна туристическа индустрия. Градът под тепетата е център на проспериращ туристически район, с уникална среда на запазена природа, впечатляващо културно наследство, динамична съвременна култура, високотехнологично и стабилно бизнес пространство и разнообразие във възможностите за прекарване на свободното време. "Всичко това е в резултат и от прилагането на успешната маркетингова стратегия в туризма", е преценката на журито. Дестинация Пловдив е най-добре представената българска дестинация в електронната среда, с отлично промотиране на бранд Visit Plovdiv чрез специализиран туристически портал visitplovdiv.com. Наличието на разписана и приета от Общински
Към това може да се прибави наличието на богат събитиен календар за 2017, с повече от 100 събития през годината, които се предлагат като допълнителни туристически услуги на туристите по време на тяхното пътуване, заедно с разработените оригинални местни продукти. В града се организира традиционно Международна среща по туризъм, като през изминалите девет години форумът се превърна в устойчива и мобилна форма за популяризиране на туристическия продукт на Пловдив и региона и средство за осъществяване на печеливши бизнес-контакти. Общината активно участва в различни туристически изложения и борси, периодично отпечатва разнообразни рекламни материали и активно се рекламира в български и международни печатни издания. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета