ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Професията "Инфлуенсър" става все по-популярна у нас, печелиш пари без да работиш | ||||||
| ||||||
Идеята, че можеш да изкарваш много пари, без да работиш, да получаваш безплатно редица продукти и да ти плащат да се снимаш с тях за профила си в Инстаграм, привлича все повече интерес. Голяма част от последователите наистина вярват, че инфлуенсърите използват продуктите, които показват на снимките си в мрежата и им се доверяват изцяло относно качеството. Смята се, че първите инфлуенсъри се появяват преди няколко години в YouTube. Чрез видеа в каналите си те разказват за своето ежедневие и проблемите в него. Някои от тях се надпреварват кой ще скандализира повече. Една от най-харесваните български влогърки Антоанет Пепе, дори качи видео от раждането на второто си дете. С клипове интерес към себе си предизвикват и интернет звездите Алекс и Дани Петканови. Двамата са едни от най-популярните инфлуенсъри у нас и не крият, че именно от постовете си в социалните мрежи изкарват голяма част от парите си, а именно четирицифрена сума за пост, писа "168 часа“. Според данни на маркетинговата компания Mediakix миналата година над 750 милиона паунда са влезли в джобовете на инфлуенсърите в замяна на реклама чрез снимки или видеа. Ценовият диапазон е голям и варира от 200-300 лева до милион и нагоре за един пост. Разбира се, милиони за реклама в социалните мрежи вземат единствено популярните личности като Бионсе, Ким Кардашиян и Селена Гомез. У нас от социални мрежи печелят личностите с най-много последователи. И ако се чудите защо Николета Лозанова позира почти на всяка своя снимка с кутия цигари, то се сещайте, че кадърът не е случаен. Звездните майки също са сред най-търсените за реклама на продукти. Сред тях са Мона Гочев и Константина Живова, които почти всеки ден споделят снимка на отрочетата си и продукт, който използват при отглеждането им. При звездите с по-малко последователи понякога дори няма заплащане. Единствената им облага е, че продуктът остава за тях. През последната година обаче професията започва да се надува като балон, а експертите очакват съвсем скоро да се спука. С нарастването на броя на инфлуенсърите започнаха да се появяват и измамници, които имат платени последователи, ботове им генерират коментари и не носят никакви приходи на фирмата, която рекламират. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1871 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/312 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 21.06.2019 г.
+4
на 21.06.2019 г.
+5
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета