На 9-ти и 10-ти май от 13.00 ч. в Кинотеатър „Гео Милев" - гр. Пловдив ще се проведе първото състезание по културизъм и фитнес - кръг от националния спортен календар на БФКФ. През първия ден - 9-ти (събота) ще се проведе съревнование в следните дисциплини и категории: • Културизъм - жени и мъже, ветерани • Фитнес, Бодифитнес - жени • Класически културизъм - смесени двойки
Програмата за втория ден - 10-ти (неделя) включва: • Културизъм - девойки, юноши и младежи • Фитнес, бодифитнес - девойки • Класически културизъм - младежи
Генералният спонсор на Българската Федерация по културизъм и фитнес - вторият по големина производител на самобръсначки и козметика за бръснене - Super-Max ще присъства на събитието с чаровни асистентки, които ще имат удоволствието да връчат подаръци от богатото портфолио на марката.
На 27.04.2009 председателят на Управителния съвет на Българската Федерация по културизъм и фитнес, Патрик Ангелов, оповести на официална пресконференция пред медиите генералното спонсорство на световната марка Super-Max. На пресконференцията присъстваха още: Димитър Димитров - Европейски шампион за 2008, Иван Пенков - член на УС на БФКФ и Росица Младенова - мениджър на SuperMax за Източна Европа.
Националният Спортен календар на Федерацията се открива със състезанията в Пловдив на 09 и 10 май. Следват: Пазарджик - 07 юни, Стара Загора - 26 септември, София 03-04 октомври и Бургас - 10-11 октомври.
2008 е една от най-успешните години за състезателите на Федерацията, които представят България на Европейско и Световно първенство: 3ма Европейски шампиони и един вицешампион, 3 бронзови медала от Световни първенства.
Шампионите на Европа за 2008: 1. Димитър Димитров - мъже - над 100 кг. 2. Петър Борисов - младежи - до 75 кг. 3.Насер Ал Ахмед - младежи - над 75 кг.
Тази година с подкрепата на Super-max се очакват още по-забележителни постижения на българските състезатели.
Super-Max Group е водеща компания в индустрията за Персонална грижа, специализирана в производството на широка гама самобръсначки и козметични продукти. Със скромен старт като семейна компания през 1949, днес Super-Max е вторият по големина производител на самобръсначки в света с глобално влияние и регионални офиси в САЩ, Канада, Мексико, Южна Африка, Великобритания, Испания, Чехия, Бразилия, Сингапур, Дубай и Индия. Продуктите под общата марка Super-Max се продават в повече от 140 страни. Спонсорството на Българската Федерация по културизъм и фитнес е част от комуникационната политика на марката, асоциираща се с атрактивни, нестандартни спортове за млади и активни хора, търсещи силни емоции и висок адреналин. |