ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин: Бесен съм на Общината! | ||||||
| ||||||
Пиша Ви по един наболял напоследък проблем в Пловдив – градския транспорт! Искам да кажа, че Община Пловдив окончателно ме отказаха да вярвам, че всичко, което се прави, е в полза на пловдивчани. Точно обратното, тя за пореден път успява да обслужи нечии интереси. След като стана ясно, че от 13.04.2020 г. (понеделник) "Хеброс Бус" спира да обслужва определи линии, мога да Ви кажа, че градският ни транспорт се върна много назад и за което съм страшно бесен! През първия ден от обслужването на "новите" превозвачи по автобусна линия №4 беше пуснат автобус тип "щъркел", по мои наблюдения само 1, но бъдете сигурни, че до седмица всичките 5 коли ще са с подобен тип, защото не се налага никакъв контрол. Откакто се обслужваше автобусна линия №4, включително и до неделя, от "Хеброс Бу"с, автобусите бяха само големи с по 3 врати и с достатъчно разстояние. Другото, което бе, че в тях имаше система за електронно таксуване, автобусите по линията фигурираха и върху таблата, а сега те вече не съществуват. Автобусите по линия №93 от днес са изцяло на "щъркелова основа", до този момент те са обслужваха със средни и големи автобуси, като отново имаха устройства за система за таксуване и фигурираха на таблата, сега вече не! Според договорите по линия №36 автобусите могат да бъдат до 70-местни или т.нар. "щъркели", но точно допреди седмица превозвачите обясняваха, че има автобусни линии, според чиито договор, ако пуснат по-големи автобуси, било в разрез с разпоредбите, но именно точно на 13.04. по линия №36 се движиха по-големи, значи може! В заключение ще кажа, че ако до този момент системата за електронно таксуване работеше на 65-70%, то вече тя работи на едва 20%. Първо, защото "новите превозвачи" не отразяват автобусите по електронните табла и всичко се обезсмисля, и второ, този проект по този начин няма да просъществува в следващите 20 години, защото, когато се вкарат нови автобуси, те отново няма да имат система, която ще отнеме още поне година и ще се въртим в един измислен кръг. Чрез Вашата медия искам да отправя и един въпрос към Дани Каназирева – областен управител: Защо допусна да се стигне до тази ситуация и защо човекът, който винаги говори за морал и ценности, някъде така тайно се покри? Защото именно точно тя бе човекът, който можеше да удължи договорите на линиите с 6 или 12 месеца и да не се достига да тази кулминация по време на пандемия. Само да припомня, че по време на управление на бившия градоначалник конкурсите бяха удължени с повече от 6 месеца!" |
Още по темата: | общо новини по темата: 1113 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 17.04.2020 г.
0
Спhttp://www.economic.bg/bg/news/7/parviyat-grad-u-nas-kojto-vavezhda-integriran-gradski-transport.htmlодели какво ново....
на 14.04.2020 г.
0
на 14.04.2020 г.
0
на 14.04.2020 г.
0
на 14.04.2020 г.
+5
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета